آرزوهای نزدیک..

در هراس از واژه ی دوستت دارم....

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ


قال الرضا علیه ‏السلام :


قالَ السَّجّانُ لِیوسُفَ : إنّی لاَحِبُّکَ ..

فَقالَ یوسُفُ : ما أصابَنی بَلاءٌ إلاّ مِنَ الحُبِّ ؛

إن کانَت عَمَّتی أحَبَّتنی فَسَرَّقَتنی ،

وإن کانَ أبی أحَبَّنی فَحَسَدونی إخوَتی ،

وإن کانَتِ امرَأَةُ العَزیزِ أحَبَّتنی فَحَبَسَتنی ..




امام رضا علیه ‏السلام :

زندانبان به یوسف گفت : من تو را دوست دارم ...

 یوسف پاسخ داد : هر بلایى که به من رسیده از دوستى است .

 عمّه‏ام مرا دوست داشت، مرا دزدید ...

 پدرم مرا دوست داشت، در نتیجه برادرانم به من حسادت کردند

و زنِ عزیز [مصر] ، مرا دوست داشت، پس به زندانم افکند ...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

دوست داشتن بهایش برای بعضی ها خیلی گران تمام میشود ....
و بعضی ها خیلی ساده ...
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۹ یک پسر مجرد
سلام
یه سوال میتونم ازتون بپرسم؟
به نظر شما زیباترین و جذاب ترین و خوشگل ترین دختران و زنان اهل کجا هستن؟؟
پاسخ:

سلام

پستی که راجع به این سوالتون بود خوندم

حقیقت داشت و عالی بود.

۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۱ لحظه های من و تو
راستی گاهی بهای سنگینی برای دوست داشتن باید پرداخت
پاسخ:
بله..

..

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد


و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه

از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک ، همه معنی یک زندگی است .. 

..

۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــــــ
خداقوتــــــ
عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا برشما تهنیت باد . . .
بروزمــــــ
التماس دعا
یازهراکربــــ بلا ان شاء الله
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۹ مـــآه ....
:)
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۹ بے بازگشتــــ ...
:)

اخاف منک و ارجو و استغیث و ادنو

که هم کمند بلائی و هم کلید نجاتی . . . . .

پاسخ:
فرزانه.........
خیلی عالی بود!!!!
نشنیده بودمش!
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در سایت نقل قول و در قسمت فرهنگ نوشت درج گردید./
وبلاگ خود را در نقل قول ثبت نمایید./
http://naghleghol.ir/
منتظر معرفی مطالب دیگر شما هستیم./
سلام عزیزم.عکسهایی که استفاده میکنی واقعا بی نظیرن
پاسخ:

 سلام..

ممنونم مریم جان

 

۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۴:۱۷ ستار(خرابات)

سلام

کلا این دوست داشتنه خیلی بار ادم رو سنگین میکنه چه از طرف خدا باشه چه از امام معصوم و یا از ولی فقیه که برگرده بگه همهتون رو دوست دارم و براتون هر شب دعا میکنم....از طرفی هم فقط دل آدم به همینا خوشه

یاعلی

پاسخ:

سلام

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی