آرزوهای نزدیک..

بیماری فراموشی صحابه یا...؟

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ب.ظ

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۶ یک پسر مجرد
وقتی که عده ای بخواهند حقی را ضایع بکنند حتی اگر خدا هم شاهد بیاوری ضایع ات می کنند ...

بِئْسَمَا اشْتَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ أَنْ یکْفُرُوا بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ بَغْیا أَنْ ینَزِّلَ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ عَلَى مَنْ یشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ فَبَاءُوا بِغَضَبٍ عَلَى غَضَبٍ وَلِلْکَافِرِینَ عَذَابٌ مُهِینٌ(البقرة/90)

ولی آنها در مقابل بهای بدی، خود را فروختند؛ که به ناروا، به آیاتی که خدا فرستاده بود، کافر شدند. و معترض بودند، چرا خداوند به فضل خویش، بر هر کس از بندگانش بخواهد، آیات خود را نازل می‌کند؟! از این رو به خشمی بعد از خشمی (از سوی خدا) گرفتار شدند. و برای کافران مجازاتی خوارکننده است.
با"هیچ"راهی شدم.آمدم وآمدم وآمدم ولی برنگشتم! وخم شدم ولی نشکستم! وافتادم ولی زمین نخوردم! وبیراه رفتم ولی گم نشدم! ودلسرد شدم و دلمرده نشدم! وازجان شدم وبی جان نشدم! وگسستم ولی نبریدم!
اکنون اگر هم سالان من دنیا داشتند، من آخرت داشتم. اگر آنها همه چیز داشتند، من "هیچ" داشتم. واگرآنان اکنون بزرگ شدند من پیر شدم. واگرآنان اکنون آغاز کردند، من در حال تمام کردنم. واگرآنهادر سرپیچ اولین کوچه عشق هستند، من هفت شهرعشق را تقریبا گشته ام. واگر آنان از اثر یک جرعه عرق سگی دنیا می دهند، من هشیارانه دنیا داده ام. واگرآنهایک عمر برای لمس غیر هم جنسشان دست وپا می زنند، من برای خم ابروی"او" جان می دهم.
پاسخ:
  واگرآنهادر سرپیچ اولین کوچه عشق هستند، من هفت شهرعشق را تقریبا گشته ام...
اللهم العن ابوبکر و عمر و عثمان
پاسخ:

  اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک      

 

 

سلام علیکم

*عَینُ اللهِ ناظِرَه * این جمله واقعا تاثیری دارد ناگفتنی پیشنهاد میکنم این جمله را هر جا که هستید با خود همراه کنید و تاثیر آن را در انجام واجبات و به خصوص ترک محرمات حس کنید و روایتی ...

 سهل بن عبدالله تُستَری نقل می کند : سه ساله بودم در کنار سجاده ی دایی ام  محمد بن سوار  می نشستم و قیام و قعود او را نظاره می کردم.

روزی به من گفت : ای سهل ! برو بخواب که نگاه تو ، توجه مرا از معبود منحرف می دارد . سهل می گوید : از آن پس به طور پنهانی به نگریستن پرداختم تا زمانی که به او گفتم  : مرا حالتی پدید آمده است که همواره سر خود را به حالت سجده در مقابل معبود می بینم . گفت : ای کودک ! درباره ی این موضوع با کسی سخن مگو و آن را پنهان دار .

      سپس گفت: چون می خواهی بخوابی و از پهلو به آن پهلو می شوی، بگو : الله مَعی ، الله ناظری ، خدا با من است و او نا ظر من است.

      سهل گفت: همچنان کردم تا یک سال که پس از آن حلاوت و شیرینی آن ذکر در ذائقه ام اثر گذاشت .  به حدی که سال ها این ذکر را می گفتم و سرانجام به ریاضت پرداختم ، تا جایی که از خدا خواستم و گفتم: پروردگارا !  سهل را  هر دو دیده بدوز که هم در گرسنگی و هم در سیری ، جز تورا نبیند. تا این که آن قدر حلاوت ذکر الهی درمن شدّت گرفت که چون ماه رمضان می رسید ، فقط در شب اول نیّت، یک بار چیزی می خوردم و تمام ماه را به قیام و نماز بودم .     (تذکرة الاولیاء / ص362)

   * برای مطالعه از این قبیل مطالب به کتاب زیر مراجعه کنید

تذکرة الاولیاء 

مولف : فرید الدین عطار نیشابوری

پاسخ:

سلام

تشکر

(آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که روزی ما کربلا کنند)

ما را که بین روضه به آتش کشیده اند

فردای حشر وارد دوزخ چرا کنند ؟

اول مرا به نیمه نگاهی کشانده و

بعدش به آه و گریه مرا مبتلا کنند

غیر از قبیله ی علی و فاطمه کجا

شاهان به حال و روز گدا اعتنا کنند ؟

دور از مرام و مسلک این خانواده است

یوم الحساب نوکر خود را رها کنند

با اذن مادرش به محرم رسیده ایم

او گفته است تک تک ما را صدا کنند

آنان که حر گم شده را هم خریده اند

(آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند)

درد نهفته ای که مداوا نمی شود

باید زتربت حرم او دوا کنند

سالی گذشت تیره شدم منتظر شدم

تا که مس وجود مرا هم طلا کنند

اصلا در این حسینیه ها ، در محرمش

ما را به دین و شرع و خدا آشنا کننند

در محضر خدا و ائمه میان عرش

جمع ملائکه همه روضه به پا کنند

که کوفیان چگونه جلو چشم فاطمه

سر از تن عزیز پیمبر جدا کنند

ای کاش خواهرش به روی تل نبود و یا

لشگر کمی ز شرم نگاهش حیا کنند

از بوسه گاه زینب اوچون نمی شود

پس ناگزیر خنجرشان از قفا کنند

در قتلگاه بر سر راس بریده اش

دعوا شده است تا به روی نیزه جا کنند

پاسخ:
 ای کاش خواهرش به روی تل نبود............
 آخ ................
پاسخ:
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک      
اگر آنها منطق میفهمیدند که خوب بود .......
نه منطق میفهمیدند نه احساس و نه هیچ چیزه انسانی .......
پاسخ:

کدوما؟

اهل سنت؟ یا صحابه؟ یا وهابیت؟

اول مظلوم
پاسخ:
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
تامل برانگیز...
پاسخ:
و تاسف برانگیز..
۰۸ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۱ ستار(خرابات)

خدای اهل سنت را  چه میشود....

 دین راه و رسم خلا را هم آموخته اما جانشین پیامبر را تعیین نکرده؟!...

یاعلی

 

پاسخ:

 خدای اهل سنت ماجراهایی دارد بس عجیب.....

ابن تیمیه میگوید نسبت به آنچه در صفات حق گفته میشود از قول من نقل کنید : من به جز ریش

و عورت هرعضوی را برای خدا قائل میشوم!

العواصم من القواصم ص 120

الطبعه الحدیثه ج 2 ص 283

دفع شبه التشبیه باکف التنزیه ص 95 و 130( حاشیه)

یا درجای دیگر میگوید خداوند عزوجل هرشب از آسمان به زمین می آید! کسی که منکر این سخن گردیده و یا آن را توجیه کند بدعت گذار و گمراه است!!

کتب و رسائل و فتاوی شیخ الاسلام(!) ابن تیمیه ( مجموع الفتاوی) ج 5 ص 61

 

بنده ی خدا ابن تیمیه نمیداند زمین گرد است!! و وقتی یک طرف کره ی زمین شب است طرف دیگرش روز است!!

۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۴۰ بے بازگشتــــ ...
عالی بود
پاسخ:

چه انسانهایی که به خاطر این بیماری فراموشی صحابه! ( در خوش بین ترین حالت و البته غیر ممکن ترین حالت )

گمراه شدند..

 

کثافت آشغال
پاسخ:
 بفرمایید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی