آرزوهای نزدیک..

عنوان ندارد! نگرد..

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۸ ب.ظ
هیچ حرفی ندارم.

من هیچ حرفی ندارم..

من دیگر هیچ حرفی ندارم برای زدن..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲۳)

ما التماس دعا داریم.

چه قشنگ تایپ کردم عدد روبرو را : 77313
چقدر این آهنگ وبلاگت حرفای دل منه

از خودم از خدا از امام زمان خجالت میکشم که دور و بری هام منو یه منتظر (واقعی!) برا آقام امام زمان میدونن - فقط خودم و خدامو عشقم مولا صاحب الزمان از کارهای بدم خبر داریم - معمولا میگن لعنت خدا بر شیطان ولی من به کی لعنت بفرستم که شیطان نه دورویی میکنه و نه از فرمان خدا سرپیچی ولی من ...
پاسخ:
یا ستار العیوب..
سلام
ممنون از اینکه دعام کردی
منم حرف زیادی ندارم فقط این آهنگت خیلی قشنگه
اکنون که می نویسم بیش از همیشه ی بودن و نبودنم بدهکار رحمان رحیمم...
این روزها... این روزهای شعبان رنگ، باران زیاد بر سرم بارید...
نه! باران هم گواه رحمت او نیست...
رها! بغض دارم... از زور شرمساری در مقابلش بغض دارم...
و تو نمی دانی او چگونه دست های خالی مرا لبریز کرد...
و من هنوز دو رکعت نمازم را خواب می بینم!...
و نمی دانی چقدر بدهکارم...
اما می دانی که چه خدای بی نظیری داریم... این را می دانی...
خدایا! صبر و رحمتت را بغض دارم...
...
وقتی تمام زندگیم را به تو تکیه داده ام ... دیوار هم معنی عاشقی میدهد برایم...
آخه الان خیلی زوده ! من تازه 19 سالمه ! الان هردومون دانشجوییم !
ولی دوست داشتن حس قشنگیه !
راستی اسفندیا چه جورین ؟! از چی خوششون میاد !؟
میگن اسفندیا مثل یه ظرف عسل هستند که توش کمی فلفل داره !
پاسخ:
و اگه شرایطشو اصلا نداری دیگه بهش فکر نکن...
یه دختر اسفندی !
یه دختر هست که عاشقشم اونم اسفندیه
از ته قلبم دوسش دارم ولی میترسم اون منو دوست نداشته باشه
پاسخ:
اگه دنبال رفاقتی پس مرد نیستی..
اوا سهلام خوبیییییییییییییییییییییییی؟؟
پاسخ:
خوبم.ممنون شما خوبی؟!!
خیلی وقتها سکوت بالاترین فریاد است.........
از خرابه می گذشتم خانه ام امد به یاد
دست و پا گم کرده دیدم دلم امد به یاد
دلتنگی

دلتنگی

دلتنگی

دایه ی مهربان تر از مادر شده

آغوش گشوده بلعیده مرا

درست از ساعتی که رفتی

نخواهمش کی را باید ببینم؟!
چرا هیچ حرفی نداری ؟!! من تازه اومدم جالبیش اینجاست متولد 15 اسفندم !
دیگه نیاید سکوت کرد بیاید تو وبم ببینید...
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۱:۴۸ ابراهیم آخوندی
با سلام
تقدیم :
باران باش ...
نپرس کاسه خالی از آن کیست


اندکی صبر سحر نزدیک است...
یا علی
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست...
سلام......
چقدر حرف داشتید ولی واقعا بعضی وقتها نوشتن چنین کلمات ساده خیلی ارامش بخشه شاید برای بعضی ها مفهومی نداشته باشد ولی برای خودت انگار همه حرفها و غم های را نوشتی.
موفق و شاد باشید.
نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام علیک یا صاحب الزمان....

پر میزنیم و به بالا نمیرسیم
پابند شب شدیم و به فردا نمیرسیم
در پهنه کویر فقط دور میزنیم
هرقدر میرویم به دری نمیرسیم
تا دل ز عشق های مجازی نکنده ایم
مجنون نمیشویم و به لیلا نمیرسیم
سرگرم چند غزل پوچ و ساده ایم
با این دروغها که به آقا نمیرسیم
12 صلوات

یه ذره دیگه که بگذره حرف داری و نمی خوای بگی
...
bebinimo tarif konim
۰۷ تیر ۹۱ ، ۲۱:۳۸ خواهر روحانی
خیلی وبلاگت رو دوست دارم! می گن هر چی از دل بر بیاد به دل میشینه!
خیلی التماس دعا
آهنگ وبلاگت هم که دیگه...
پاسخ:
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست خواهر روحانی...
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی