آرزوهای نزدیک..

السلام علیک یا سید الکریم..

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ق.ظ


 

* فرزند مرحوم حضرت آیت‌الله بهجت رضوان الله تعالی علیه نقل می‌کردند:

آیت ‏الله بهجت به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، اصرار داشتند و می‎فرمودند: «اهل تهران اگر هفته‏ ای یک مرتبه به زیارت ایشان نروند، جفا کرده‎اند».

ایشان وقتی می خواستند به حرم حضرت رضا علیه السلام مشرف شوند و نیز در بازگشت از حرم مطهر رضوی، اصرار داشتند از سر راه باید حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام برویم.

یک بار اتفاق افتاد که ما در راه بازگشت از مشهد نزدیک ساعت 12 شب به تهران رسیدیم، نیمه‎شب بود درِ حرم بسته بود ولی ایشان فرمودند: «اثاث را می‎گذاریم پشت در حرم، همین جا می‎مانیم تا در حرم باز شود»، ایشان پشت در حرم می‎ماندند و می‎گفتند: «به‎هر نحوی هست نباید محروم شویم».

 

*** آیت الله بهجت(ره): «شما در جوار گنج الهی هستید، از این گنج الهی بهره ببرید.»

 

**** ابن قولویه در کامل الزّیارات (باب 107 صفحه 324 )از علیّ ابن حسین ابن موسی بن بابویه و او از محمّد ابن یحیی اشعری عطار قمی روایت کرده یکی از اهالی ری گفت بر حضرت ابوالحسن العسکری امام هادی علیه السّلام وارد شدم آن جناب از من پرسید کجا بودی؟

عرض کردم به زیارت سیّد الشهدا علیه السّلام رفته بودم آن حضرت فرمود بدان و آگاه باش اگر قبر عبدالعظیم حسنی علیه السّلام را که در نزد شماست زیارت کرده بودی مثل آنست که حضرت حسین ابن علی را در کربلا زیارت کرده باشی..

 

***** بخوانید: هدیه و کرامت حضرت عبدالعظیم حسنی به آیت الله مرعشی نجفی

 

**** بخوانید:  حضرت عبدالعظیم حسنی که بود؟



 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲۴)

نویسنده ی محترم وبلاگ

شما دعوتید به میل نمودن چند حبــــــــــه قند و ... خواندن یک خاطره ی شیرین/

+ نظر بدید یا نه، زیاد فرقی نمیکن!

فقط چند حبــــــــــه قند .. میل کنید/

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۱ داهول (دامت برکاتهُ)
سلام
فیلم مسافری از ری محصول سال 1379 از میر باقری
پاسخ:

سلام

بسیار ممنونم

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۲ داهول (دامت برکاتهُ)
سلام
من تنها فیلمی درباره عبد العظیم حسنی دیده ام
هنوز هم به زیارت این بزرگوار نرفته ام
آیت الله بهجت نعمت بزرگی بود ای کاش شاکر این نعمت بوده باشیم
پاسخ:

سلام

کاش اسم فیلم را میگفتید.

 

انشاالله به زودی روزیتان شود.

 

و خداوند آیت الله بهجت را مورد رحمت واسعه ی خود قرار دهد..

۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۱ خاک پای شهدا
بسم الله القادر

سلام بر رفیق عزیزم .
جان دل! حدود یک ماهی می شه به وبلاگت سرمی زنم ولی اصلا حواسم به اسمش نبوده و حتی روز وفات حضرت عبدالعظیم که به اینجا سر زدم، تا پستت رو دیدم با آدرس برا رفقا ارسال کردم.بادیدن تصویر بالای وبت از اولین بار کلی لذت بردم.چقدر این عبارت زیارت آل یس و جامعه ی کبیره رو دوس دارم... 
واقعا دنیا خیییییییلی کوچیکه.خوشحالم که دیدارت نصیبم شد. بی تارف چشمهام نور گرفت . 
الهی که روز به روز دلت نورانی تر بشه. 
التماس دعای فرج.یاعلی علیه السلام.  
پاسخ:

سلام بر خادم شهدا..

 

من هم بسیار بسیار خوشحال شدم

میخواستم بهت پیام بدم و  ازت تشکر کنم به خاطر کتاب فوق العاده خوبی که بهم معرفی کردی و لطف کردی امانت دادی بهم

"خانواده به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی، در محضر مقام معظم رهبری"

بااینکه کتاب دیگه ای دستمه برای خوندن

ولی دلم طاقت نیاورد و شروع کردم به خوندن این کتاب..

حقیقتا صحبت های حضرت آقا نوره..

و حیات بخش..

 

ممنونم رفیق

خدا خیرت بده

یا علی

 

 

 

***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
خیلی وقته نرفتم ...
راس گفتن , جفاست که ماها نریم ...
بله، بنده هم نگفتم اسم و رسمشون به تقویم خلاصه میشه، اما باید هوشیار بود که دست هایی در کار هست تا ما یه مدل دیگه ای بشیم، بعضی ها فراموش بشن و بعضی ها توی چشم مردم بیان.
پاسخ:
 نعم
زیاد هم مهم نیست ...
مگر نمی بینید یک دفعه از تقویم رسمی خارج شدن، بی هیچ سر و صدایی ...
پاسخ:

این بزرگان اسم و رسمشون رو با ثبت شدن تو تقویم به دست نیاوردن

که بخوان با حذف شدن از تقویم از دست بدن.

البته این به معنای ناراحت نشدن از این اتفاق و مهم تلقی نکردن این موضوع نیست.

صرفا یک یادآوری بود.

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۵ طاها رحمانی
شب جمعه های حرمت نبود که ما دق کرده بودیم..

ــــلام
دعوتید بی هیچ دارم خواب می روم!
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۳ لحظه های من و تو
سلام
دوست من بهم سر میزنی. بهت نیاز دارم 
پاسخ:

 سلام

چشم دعا میکنم.

از دوستان دیگه هم به خاطر پاسخ ندادن به کامنت هاشون عذر خواهی میکنم.

شرایطش نبود.

 

سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید.
چشم به راه مطالب خوبتان هستیم
با لینک "نقل قول" ، پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۳ سفره صبحانه

سلام علیکم

مطلب جالب و تأثیرگذاری بود.

وقتی حرم حضرت صفای خاصی دارد. خدا قسمت کند یک سفر دیگه همین زودی‌ها مهمان سفره سیدالکریم باشیم.

النماس دعا

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۱ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خدا قوتــــــــــــ
بروزم !
"اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلکــــــ "  *شهادتت مبارک *
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
سلام.
با دغدغه نوشتی با موضوع غیرت مردان با عنوان"حجاب و عفاف و غیرت از تو..." به روزم...
منتظر نظر های ارزشمندتان...
یا زهرا
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۷ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام و سپاس


بسیار به جا نوشتید...عظمت ایشان از حس و حال حرمشان پیداست...


ارادت مندیم، خانوادگی به محضرشان

کاش عنایتی کنند به همه ی تهران نشین ها


خیلی کار بزرگی کردید...خیلی

قدر بدانید به نظرم این لطف خدا رو...

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۱ ستار(خرابات)

سید الکریم نگین درخشان و قلب طپنده ی پایتخت ایران است.

یاعلی

واقعاکه زیارت این آقالذت بخش ومعنویه
مطالباتون عالیه!
منتظر نیم نگاهتون هستم.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۰ بے بازگشتــــ ...
آخرین باری که رفتم ، خیلی خاص بود ... :|
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۹ محمد رضا باب الخانی
سلام علیکم
پیامبر اکرم(ص): ساعتی عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است.
لینک بفرمایید ممنون میشم.
یا علی
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۰ قاسم صادقیان

دوباره صبح، ظهر، نه، غروب شد نیامدی

دلم گرفته

دعا کنید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۹ لحظه های من و تو
حتما میخونم 
سلام عزیزم
خانواده شهید زمردیان شهیدی رو تحویل می گیرن و دفن می کنن و فکر می کنن که پسر خودشون اما بعد از چند سال که آزاده ها بر می گردن می فهمن که پسرشون زنده بوده و کسی دیگه ای رو جاش دفن کردن تا امسال برنامه ماه عسل که آقای علیخانی رسما تو برنامه اش اعلام کرد که اگه کسی شهید رو می شناسه به آقای زمردیان خبر بده و دیروز مادر شهید بعد 27 سال انتظار اومد پیش پسرشو اسم شهیدی که دفن کرده بودن ایرج خرم جاه بود




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی