آرزوهای نزدیک..

یا رفیق من لا رفیق له..

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

یک برهه ای  از زمان فکر میکنی که شاید یک رفیق خوب بتواند همراهت باشد..

دلگرمی باشد..

محرم دلت باشد..

سنگ صبورت باشد..

آرامش دلت باشد.

دستهایش برایت مثل کوه باشد..

چشم هایش ....

بگذریم.

خلاصه رفیق باشد..

ولی به این نقطه میرسی که نیست..

فکر میکردی ک هست

حتی کسی ک .....

ولی...

عجب دنیای عجیبی است..



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

سلام رفیقم
چقدر من حال اینجا رو دوست دارم
چقدرررر دلم تنگ شده بود

چقدر یاد جوونی دلم افتادم ...
پاسخ:

سلام بر دختر سادات

عزیز دل ما..

چقدرر ما شما رو دوست داریم..

سلام
منم دلم برای یک رفیق خوب لک زده.


راستی رها...
می دونی تو چند وقته به من سر نزدی؟؟؟
پاسخ:

سلام..

چشم..

مزاحم میشم..

سلام عزیزم،امیدوارم حالت عالی باشه
اره واقعا ، عجب دنیای عجیبی است...

پاسخ:
سلام مریم جان..
ممنون

بعد مدت ها بی نتی اومدم نت حرم... دیدم بلاگفا ترکیده... وبلاگ آبیم پوکیده... رفقا پوکیدن.... اینجا......

زیادی مشهدی غر زدم ولی دلم وبلاگم و میخواد با یه عاااااااااالمه حرف........ بلاگفای لعنتی.....

پاسخ:
رفقا پوکیدن...
اره
ادم فکر میکنه هست... اما نیست در اصل ماجرا!
البته هستن کسانی که دوسمون دارن.. و دلشون برامون میتپه.. و دل نگرونمون هستن ... و برامون دعا میکنن... و زنگ میزنن حالمونو میپپرسن...
اما میدونی اشکال اینجاست که اونجا رو خواب میگیره...
اما فقط خداست که لا تاخده سنه و لا نوم...

تو فکرتم ..
پاسخ:
دیگه حتی به این فکرم نمیکنم کی دوسم داره کی نداره
هرکه آمد خوش آمد
هرکه هم رفت.خوش آمد..
دلبستن به آدم ها فقط انرژی بره..
مخصوصا وقتی.....
بیخیال
فقط به دعا نیازمندم
همین

دعامون کن
سلام
دیگه دارم نتیجه میگیرم که به وبت نیام
چون اصلا متوجه نمیشم چی میگی
وقتی هم میپرسم جواب نمیدی
پاسخ:
سلام
هرطور مایلید
موفق باشید
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۲۲ عزیز الله شهباز نسب
سلا. 
 وب بسیار زیبا دارید 
مطالبت جالب 
زیبا هستن. 
بله..
حرفتون کاملا درسته..
درست لحظه ای که فکرشم نمیکردی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی