آرزوهای نزدیک..

......

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

ما ز یاران چشم یاری داشتیم..

خود غلط بود آنچه میپنداشتیم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

:(
پاسخ:

گاهی نمیشود غم را نوشت..

حتی نمیشود روی صورت نشانش داد..


:)
پاسخ:

وقت نوشتن پست لبخند روی لبم نبود..

آخ ...
میدونم سخته


راستی من یه وب دم دستی زدم ولی نه اینجوری ک ادرسشو اعلام عمومی کنم... 
فعلا واقعا دلیلی ندارم برام اینکه نوشتنم بصورت شناس فایده داره. چون اشناها اونقد نمیان و اونقد جدی نمیگیرن.. 
پاسخ:
ولی من هم میومدم و هم جدی میگرفتم..
سلام
در بخش درباره وب نوشتید میبنی بجای میبینی
گفتم درست کنید بهتره احتمالا :(
ادامه بدید ...
پاسخ:

سلام

ممنونم

درستش میکنم

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ Fatemeh sadatmand
:) عالی...
پاسخ:

       چی عالی؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی