آرزوهای نزدیک..

ذکر مصیبت..

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

هیچ وقت جرات نکرده ام زیارت ناحیه مقدسه را بخوانم..

خجالت میکشم بخوانمش...

خوشبحال آنها که خوانده اند..

.

.

.

به پسر چهار ماه ام زل میزنم

و با خودم کلنجار میروم

که واقعا چه دلیلی داشته

که تیر سه شعبه را انتخاب کند؟

یعنی تیر یک شعبه کفایت نمیکرده...؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

السلام علیک یا باب الحوائج ؛ یا علی اصغر 

و پدر روی به آن قوم چنین گفت
 ببینید، ببینید،که این کودک شش ماهه که آزار ندارد،
به کسی کار ندارد،پسرم قدرت پیکار ندارد،
پسرم رنگ به رخسار ندارد،
و چنان حُرمِ عطش طاقت او برده 
که حتی به خدا قدرت نوشیدن یک جرعه ی سرشار ندارد،
پسرم، 
راستی ای قوم بلا،
این سر او طاقت رفتن به سر دار ندارد
... سپه هلهله خاموش شدآنگاه،
در آن معرکه ما هیچ صدایی نشنیدیم
به جز آنکه یکی گفت : 
"پدر را بزنم یا که پسر را؟"
پدر آهسته به خود گفت : پدر را...
ولی آن تیر،چه تیری که گره خورده سه تا تیغه ی شمشیر به هم،
تیر'
همان تیر که با زهر برادر شده،
با نیزه برابر شده،
دارای سه سر بود،
و بر ساقه ی خشکیده تبر بود،
و البته که ما بین گلوی گل و آن آهن دلسرد سپر بود،
وصد حیف که آن آه پدر بود،
خدااااا،
وای از آن خنــــده ی آخــــرکه به لب های پسر بود،
در این سوی
 همه هلهله بر لب،
همه فریاد کنان،
دست مریزاد بگفتند به تیرافکنشان ؛حرمله!!
اما چه بگوییم از آن سو،
وسط خیمه،
پریشان،
نگران،
مادر او چشم به در بود،
خدایاااا 
چه کند حضرت ارباب...
من از اول محرم دارم می خوانمش .... بند به بند .... نه یکهو .....
شنیده ام وحشتناک است .....
تازه رسیده ام به " السلام علی ابن خدیجه الکبری " .......
..........
دعا کن برسم به شش گوشه ....
پاسخ:
 ان شاالله بند آخرش رو کنار شش گوشه دم بگیری..
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالی می فرماید:

اگر بنده ی من وضو نگیرد به من جفا کرده است .

اگر بنده ی من وضو بگیرد و دو رکعت نماز نخواند به من جفا کرده است .

اگر بنده ی من وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و دعا نکند باز

هم به من جفا کرده است .

اگر بنده ی من وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و دعا کند و من

دعای او را مستجاب نکنم من به او جفا کرده ام و من به کسی

جفا نخواهم کرد .
سلام شمادعوتیدبه وبم خوشحال میشم بیاین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی