آرزوهای نزدیک..

حی علی خیر العمل

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

دلتنگ حال اون کلاس و استادی شدم

که وسط درس های کلام

چند جمله درباره ی نماز میگفت

بغض میکرد

و چشماش قرمز میشد

خالصانه اشکش جاری میشد

و میگفت

بچه ها تو رو خدا نماز..

حواستون به نمازتون باشه..

میگفت میترسم

از روزی که یه نماز خوب نخونم و بمیرم..

میگفت یه بار تو مترو انقدر دلهره گرفتتم که حالم بد شد و شروع کردم به گریه کردن..

از ترس اینکه به نماز مغرب نرسم..

از ترس اینکه نماز خوب نخونده بمیرم..

 

* خدایا..

خودت رحم کن..

قسم به زائرای حبیبت حسین علیه السلام

خودت رحم کن..

 

* کربلا وادی عشاق است..

حق میدهم کربلا نمی بری ام..

 

*چگونه یک نماز خوب بخوانیم.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

تا حالا فکر کردید اگه مثلا امروز یکی این پستو بخونه؛
تو این غروب بی نهایت دلگیر
یهو بفهمه که چقدر بدبخته
چه حسی پیدا میکنه؟


اون دنیا به جز اعضا و جوارح نمازم تا میتونه ازمون شکوه میکنه...

آ خدا... رحمی...
پاسخ:
رحمی....
دم این استاد واقعا گرم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۵۶ http://naghleghol.ir/

باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

منتطر مطالب بعدی شما هستیم

پاسخ:

سلام

تشکر

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ سید محمد میرلوحی
سلام. 
خاستیم یکی از 313 نفر بشویم ...

یکی از 20 میلیون نفر هم نشدیم ...



با افتخار لینک شدید ..
پاسخ:

سلام

تشکر

کاش به نماز هم
توجه میکردیم...

مثل باقی چیزها...
پاسخ:
تمام عمرمان به کاش گفتن گذشت..
سلام
وقتی اینطور از نماز گفتید درباره استادتون ، از خودم خجالت کشیدم
من هیچ کدوم از نمازهام باحال نبوده
وای بر من !
پاسخ:

سلام

نماز خوب نماز صرفا باحال نیست.

پیشنهاد میکنم این لینک رو دنبال کنید.

http://lamsedel.persianblog.ir/post/258/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی