آرزوهای نزدیک..

نقطه.....

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ

شب بیست و سوم میشود تمام امید یکی..

تصور نمیکنم ناامید کردن در مرامت باشد..

.

.

.

...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

شب بیست و هفتم و با رفقا احیا گرفتیم رو به گنبد.... قرآن به سر و خودمون می گفتیم و دعا می کردیم.... سر الهی بعلی بن موسی که قیام کردیم و لطیفه گفت هرکی هرچی داره بگه, من برا تو دعا کردم که امام رضا بطلبه......

امام رضا که کریمه..... گمونم چون من دعا کردم نشده بیای......

شرمنده....

پاسخ:
فرزانه....
سلام
چرا جواب نمیدید؟ هر وقت سوالی پرسیده میشه شما فقط به یک جواب بسنده میکنید
فکر کنم دل پری دارید و حوصله هم نه
پاسخ:
سلام
بعضی سوالها نیاز به جواب ندارند
سلام
ماجرای این نقطه ها چیه؟ رمزی مینویسید انگار ...
پاسخ:
سلام...
آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی