آرزوهای نزدیک..

یا حفیظ و یا علیم

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۱۵ ب.ظ
یه سوال بپرسم...؟؟

شما حب و بغضتون با امامتون هماهنگه...؟

تا حالا بهش فک کردین؟

اونی که ازش بدت میاد

امامتم بدش میاد؟

یا دوسش داره....؟

اونی که دوسش داری چی؟

امامت دوسش داره؟

یا تو دلت همه چی درهم و برهمه...؟؟

حواست هست شیعه من دلم میخواد نداره؟

حواست هست شیعه فقط امامم چی میخواد داره؟

با یه محاسبه ی ساده به نتیجه میرسیا

امیدوارم راهو واسه شیطون باز نکنی

تا دوباره از قاعده ی سوف سوف استفاده کنه

و این محاسبه رو به بعدا بسپره..

.

.

.

یا علی(که درود بی پایان خدا بر شما...)

نکنه نا خواسته رفیقتونو ناراحت کنم..

نکنه ناخواسته رفیقتونو آزار بدم..

نکنه ناخواسته با دشمنتون رفیق بشم..

نکنه...

نکنه...

..

یا حفیظ و یا علیم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

halet khobe????????
پاسخ:
خوبم
سلام
یاحفیظ ویاعلیم...
پاسخ:
سلام بر شما
نکنه.......نکنه... دِ نکنه یه وخ!!!!!!

اون دنیا بهمون نشون میدن اعمالمون رو میگن نیگاه این تو بودی اینم امام زمان که داشت میلرزید از عملت.................حاضرم هُم فیها خالدون جهنم باشم ولی این صحنه را نبینم.........
من کلی خطا می کنم بعد کلی توجیه براش میارم...
یادم رفته آرمانم چی باید باشه...
و من شیعه ام و باید پیرو علی(ع) باشم نه...

تلنگرت ب جا بود
پاسخ:
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم..
من خیلی فکر کردم راجبش
خیلی سعی کردم که رعایت کنم
اما میدونی....
مثلا از صبح حواسم و جمع می کردم
اما به چند ساعت نمی کشید یادم میرفت
و متاسفانه چند روز بعد یادم میومد
پاسخ:
اما با تکرار درست میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی