آرزوهای نزدیک..

اللهم صل علی فاطمه و ابیها..

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

خداوندا

خدایا

توان بده حداقل یک جمله از گوهر هستی بنویسم..

آنقدر نوشتم و پاک کردم

که ....

که برایم یقین آور شد

تا تو نخواهی

و تا تو اذن ندهی

هیچ حرفی تایپ نخواهد شد..

حق داری..

باید ظرفی باشد

تا مظروفی ریخته شود..

وقتی ظرفیتی نیست... گلایه را جایی نیست..

الهی..

من گدای دستان کریمانه ی توام..

گدایی بی سر و پا تر از من نداری..

ظرف را هم گدای تو ام...

عقل و زبان ناقص من توان نوشتن از فاطمه ات را ندارد..

یا ارحم الراحمین..

برای نوشته هایم

هزاران بار استغفار .....

.

.

.

 

خداوندا

فاطمه بخشش را از تو یاد گرفت..

وقتی که دید

تو

لیله القدر و کوثر را

به اهل زمین امانت دادی..

و چه بخششی بالاتر از این..

زمین و زمان مبهوت این دست و دلبازی ات ماندند..

چه بی حساب بخشیدی..

و فقط خودت میدانی که

چطور روح مقدس و با عظمت فاطمه

درون جسم جا گرفت..

و باز فقط خودت میدانی

که فاطمه باید چقدر عبد باشد

که این محبوس شدن را بپذیرد

و مسافر زمین شدن

چقدر دردناک بود..

شاید صفت ام ابیها

آرامش کرد..

شاید..

که اگر او نبود

مرد اول هستی

یتیم میماند..

و "ولیّ" خدا

تنها و غریب..

حق بود اگر بعد از آیه

انا اعطیناک الکوثر

هزاران صفت

از جنس

و  هم لا یعلمون

 هم لا یشعرون

 هم لا یتفکرون

و هم لا یعقلون

خطاب به بندگان زمینی ات میگفتی..

...

..

.

و فاطمه بخشیدن را از تو یاد گرفت..

وقتی که دید

تو

لیله القدر و کوثر را

به اهل زمین امانت دادی..

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

سلام .
زیباست و پرمحتوا
موفق باشیدو
در پناه حق
منتظر نظراتتون هستم.
پاسخ:

سلام

تشکر

یا زهرا....
پاسخ:

یا زهرا....

یک شب دلی به مسلخ خونم کشید و رفت
دیوانه ای به دام جنونم کشید و رفت
پس کوچه های قلب مرا جستجو نکرد
اما مرا به عمق درونم کشید و رفت
یک آسمان ستاره ی آتش گرفته را
بر التهاب سرد درونم کشید و رفت
من در سکوت و بغض شکایت ز سرنوشت
خطی به روی بخت نگونم کشید و رفت
شاید به پاس حرمت ویرانه های عشق
مرهم به زخم فاجعه گونم کشید و رفت
تا از حصار حسرت رفتن گذر کنم
رنجی به قدر کوچ کنونم کشید و رفت
دیگر اسیر آن من بیگانه نیستم
از خود چه عاشقانه برونم کشید و رفت...
اغیثینی یا مولاتی ...
شاید صفت ام ابیها

آرامش کرد

در وصف حضرت فاطمه (س) بسیار زیبا و عمیق بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی