آرزوهای نزدیک..

ففروا الی الله..

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ق.ظ

شخصی را تصور کنید که از یک چیز خیلی وحشتناکی ترسیده

و میخواهد فرار کند..

یک نفر که بسیااار مورد اعتماد است هم او را از این خطر آگاه میکند و به او دستور میدهد فررااار کن.....

احوال آن شخص را تصور کنید که چگونه است

به اطرافش هیییچ توجهی ندارد...

به ظاهرش..

پابرهنه..

اگر کسی جلویش را بگیرد کنارش میزند..

هوا ابری باشد یا بارانی یا آفتابی

خوابش بیاید یا نیاید

گرسنه باشد یا سیر

فقط میدود...

فقط..

به امید اینکه به جای امنی برسد..

.

.

.

دنیا و متعلقات آن و هرآنچه غیر از تو آنقدررر وحشتناک است و آغوش تو آنقدر امن است که

با حالت آمرانه فرمان میدهی


ففروا

الی

الله..


و


ببینید که حال من در برابر این فرمان باید چگونه باشد

و چگونه هست.......

.

.

.

رحمی..


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

دلم برات تنگ شده ... از حرم برات پیام می نویسم ... سایت کتابخونه ... ور دل امام رضا جانمان ...
پاسخ:
خیلی جالبه که داشتم وارد سایت میشدم دقیقا یاد تو بودم...
خوشبحالتون ک نزدیک امام رضایید..
دعامون کن
منم دلتنگتم رفیق عزیز من
سلام
دلمون برای نوشتن هات تنگ شده
برای متن هایی که استفاده ها کردم ازشون
گفتم اگر تو شبکه اجتماعی خاصی فعالیت میکنی آدرس بدی ما هم بیایم از مطالبت استفاده کنیم
یک چندتا وبلاگ خوب سراغ داشتم مطلب جدید که مینوشتن کلی استفاده میکردم الان هیچ کدوم چیزی نمینویسن نمیدون چرا
بهرحال یک مقدار فعال باشید بدونیم حداقل در سلامتی بسر میبرید
ممنونم
پاسخ:
سلام
من شما رو میشناسم؟
آدرس اینستام:
Arezoohayenazdik_raha
کانال تلگرام:
Telegram.me/momenane
دلم برای روزهایی که وقت بود و مینوشتم تنگ شده
الان فقط حرفهایم را در خلوتی،سریع،به الله میگویم،و رد میشوم،وگاهی به حجتش

شاید تو هم اینگونه شده ای

پاسخ:
اگر از وقت ها درست استفاده شود
وقت هست
نوشتن سخت شده
سلام
فعالیتت خیلی کم شده آیا واقعا انگیزه ای نداری؟
این چه وضعشه؟
یکمی مطلب پیدا کن خب
حتما این شبکه های اجتماعی اغفالت کردن؟
به به چشم آقا روشن
حامیان آقا و این وضع؟ در گیر شبکه ها شدن؟
فکر کنم باید راجب همین قضیه یچیزی بنویسی که حتی امثال شما رو هم از فعالیت برای باورهاشون انداختن
پاسخ:
علیک سلام
تو شبکه ها نمیشه برای باورهامون فعالیت کنیم؟؟؟!!!!
انتم فقرا الی الله...

دنیا سجن است

سلام
تشریف ندارین؟
پاسخ:
سلام
هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی