آرزوهای نزدیک..

السلام علیک یا انصار الله..

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۰ ب.ظ


چفیه..روسری..جانماز..قرآن..تسبیح...صلوات شمار...انگشتر..النگو.. گردنبند... گل ..وحتی شاخه ی درخت!


هرکسی هرچیزی دم دستش بود میداد برای تبرک..



خیلی ها اما

دلهایشان را برای تبرک برده بودند

قلب هایشان را..

هیچ کس مسئولیت متبرک کردن قلب کوچک آنها را به عهده نمیگرفت...

چشم امیدشان دوخته شده بود به تابوت هایی از جنس نور..


فقط خدا میداند که چه خبر بود آنجا..

وقتی برای تشییع پیکر سید علیرضا مصطفوی

که دوستدار شهدا بود در "عمل"

حضرت امیر علیه السلام تشریف می آورند..

خدا میداند برای تشییع پیکر 92 شهید چه خبر میشود....

شهدایی که حضرت امیر علیه السلام در زمان خودشان در یکی از جنگها رو میکنند به جنوب ایران

و به شهیدان 1400 سال بعد سلام میدهند..!


فقط خدا میداند که چه خبر بود آنجا..

.

.

.

 

 

* امیر المومنین علی علیه السلام:

اجر مجاهدی که در راه خدا به شهادت رسیده از اجر کسی که

 بتواند گناه کند و نکند بیشتر نیست.

نهج البلاغه حکمت 474

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳۱)

 سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.
 
سلام
شاید بودم...
حرم یعنی دل...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بروزم بامطلبی به نام "شاهاپناهم بده "
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
چقدر این پست دل نشین بود......

و این عکس انگشتر هدر شما , هروخ میام اینجا کلی به فکرم میاره که چقد خوبی آدم یه دونه ازینا داشته باشه ....
سلام
 دعوتید به سومین حرم اهل بیت ع در ایران

یا علی
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 

کجایی رفیق؟

قلبت را پیش شهدا جا گذاشته ای! خودت را چه طور؟

پاسخ:

 اینکه کجایم را نمیدانم

 شاید لبه ی تیغ تصمیم گیری..

 

کاش قلبم پیش شهدا جا میماند..

کاش در حریم امن الهی جا میماند

کاش روی گنبد خضراء

بین خاکهای بقیع

وسط دسته های عزاداری بین الحرمین

کنار ضریح کاظمین

بست شیخ طوسی روبروی ضریح نور

یا در رواق آیینه ی بانو

جا میماند

کاش قلبم.....

 

 

 

            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:

زیارت قبول

دعا کنید نصیب دلهای آواره ی ما هم بشود..

فقط میتونم بگم خوشا بسعادتشون...
پاسخ:

 شهادت هنر مردان خداست

 

راه شهادت بسته نیست

اگر مرد خدا پیدا شود..

 

اعمال ما در سعادت ما نقشی بسیار عظیم دارد..

 


شهدا یک دسته از کسانی هستند که بر ما احتجاج خواهند کرد...
پاسخ:
 ...
سلام عزیز دل
دیر آشنای زود ناپیدا!
خوبی؟
باز که منت گذاشتید بانو! قدم رنجه فرمودید به کلبه مان!
احوال دل را نپرس! گفتنی نیست به جان شما! دیدنی است!
تو هم تشییع رفتی؟
خوش به حالت...
با لیتنی کنت معک!

باز هم بیا
سرزدن های بیشتر می خواهم
دلداری های بیشتر...

نگاه امام رئوف بدرقه راهتان بوده
شک نکنید بانو
پاسخ:

 سلام بر شیخ صنعان..

 

برای "کنت معک " بودن دیر نشده..

کمی اداره لازم داریم 

و

کمی هم عشق..

 

صدای هل من ناصر ینصرنی امام گوش عالم را کر کرده است..

اما

کجاست یاری رسان....؟

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۵ طهورا احمدی
خداوند به این وقتها به این زیارتها به این چفیه ها به این شاخ و برگها به این برکت دهد......


ای کاش همه شان هر چه زود تر بازگردند و هر چه زودتر ببینیمشان.
پاسخ:

حتی اگر همه شان برگردند

باز هم جنوب ایران کربلاست..

بازهم جنوب ایران بهشت است..

 

حتی اگر همه شان برگردند

انگار که هنوز هیچ کدامشان برنگشته اند..

گوشت و پوستشان جامانده

و استخوانشان برگرشته

خاکی که با گوشت و پوست شهدا ممزوج شده باشد

تا همیشه بهشت است..

خوش به سعادتتون که انجا بودین...

 

+یک جمله برای یک مخاطب خاص...

پاسخ:

شما هم بودید...

 

و هرکسی که دلش میخواست که باشد..

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۷ همرنگ آسمون
سلام خیلی قشنگه!
یا امام زمان انشاء الله دیگه تموم بشه این دوری!
منتظر!
بروزم با موضوع حجاب وعفاف در وب جدیدم http://yaaliparastoo.mihanblog.com/
منتظرم وآماده تبادل لینک خبر بدییییییییییید!!!!
پاسخ:

 سلام

...

خوش به حال تمام کسانی که خودشون رو به این قافله رسوندن ...
شهر ما همچنان منتظر قدوم نورانی ایشان است/
سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.
پاسخ:
بر شما هم مبارک :)
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۰۷ بے بازگشتــــ ...
حدیث آخرو خیلی دوس داشتم

ممنونم، روزی امروزم شد:-)

روزتون هم مبارک باشه خانم
پاسخ:

حدیث نورانی حضرت امیر نوش جونتون.....:)

روز شما هم مبارک

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتــــــــــــــــــ
ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
بروزمــــــ
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
پاسخ:

سلام

بر شما هم مبارک

فقط خدا میدانست چه خبر بود

عالی بود....

ممنون
پاسخ:

خوش آمدید حنانه خانم..

 

این چند روز نبودم چقد خواننده های خوب و گل پیدا شدن!

 

باید برم بعد یک سال برگردم! ببین چه خبر میییشه!! :)

سلام

 خوشحالم از اینکه  امروز با  وبلاگ شما آشنا شدم....

 با مطالبی هر چند کوچک پذیرای نگاهتان هستم...
 یا علی
پاسخ:

سلام

خوش آمدید

رنگ و بوی شهر عوض میشود هروقت اینها تشریف می آورند.
یا لیتنا...
پاسخ:
هنوز دیر نشده برای کنا معک بودن....
دوشنبه فضای شهر عجیب حال خوشی به خود گرفته بود......
فقط سکوت ، صدای قلب من است در ان دوشنبه ...

پاسخ:
یا انیس النفوس..
سلام عزیزم.ممنونم انشالله که به زودی قسمت شما هم بشه برید پابوس آقا امام رضا(ع).خیلی التماس دعا
پاسخ:

سلام مریم جانم

انشاالله..

۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۷ لحظه های من و تو
کاش منم اونجا بودم 
پاسخ:

بودی

شک نکن

روحت

قلبت

اونجا بود..

و زیارت دل عجیب زیارت با صفاییه..

سلام گلی جان.زیارت قبول

به روزم
پاسخ:

سلام..

خوندم..

 

جای من پشت در میخانه باشد بهتر است....

نمک نشناس من که هروقت میرم حرم به یادتم!!!

دختر تهرونی بچه پر رویی دیگه! کاریش نمیشه کرد!!! ( خشم اژدها )

پاسخ:

خوب مگه من اونجا به یادت نبودم..؟

مگه من به جات سلام ندادم..؟

 

دختر مشهدی پاک و مهربون :)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۴ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام : )


خوش به سعادتت
خوش به سعادتشان


آن حدیث پایانی را به قول دوستان کجای دلم بگذارم رهای عزیزم...
دعایم کن
خیلی
پاسخ:

سلام ونور :)

 

و خوش به سعادت دل شما

 

آن حدیث پایانی را هم دقیقا بگذار سر در دلت

تا همیشه ببینی اش ! :)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۱ بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یروزی کسی بود که برام حکمت های نهج البلاغه رو میگفت و لذت میبردم با همه وجودم

حالا وقتی شما میگی اینجوری فقط دلم میگیره که چرا نیستش.

شیطون گولمون زده که از هم دور شدیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

پاسخ:

سلام.

 

الخیر فی ما وقع

چقد دلم و سوزوندی با این پستت...............

هی..........

پاسخ:

عوض اون همه باری که رفتی حرم

و دل منو سوزوندی! :)

مریم:

وقتی برای اولین بار کتاب همسفر شهدا(زندگینامه سید علیرضا مصطفوی)را خوندم اون روز فهمیدم که چه جوونهایی داریم از اون روز هر کی بهم گفته دیگه نیست مثل شهدا گفتم چرا هست اما ما فکر میکنیم دیگه مثل شهدا پیدا نمیشه وقتی شیدای شهادتم خوندم شهید سریشی متولد 65 اونوقت فقط غبطه خوردم به این جوونها که چجور زندگی کردن با وجود اینکه زمان جنگم نبودند.خیلی ممنون من تا حالا نمیدونستم وبی هست که درباره سید علیرضا مینویسه تا اینکه این ادرس که گذاشتی که رفتم.وقتی خوندم تو اون وب یکی از دوستان سید نیز پر کشید تمام خاطرات همسرش اومد تو ذهنم وقتی بطور اتفاقی با وب نامزد اون اقا مهدی اشنا شدم وقتی سوالی پرسیدم ازش و برام گفت که همسرش شاگرد آقا سید بوده،وقتی از خاطراتش نوشت که میدونست داره میره پر میکشه... میبینم این دنیا چقدر منظمه همه چیزش و چجور ادمها به هم ربط پیدا میکنن.آجی خیلی التماس دعا خیلی این روزها محتاج دعام.

پاسخ:

سلام مریم جان

 

واقعا دنیا چقد منظمه.....

سلام عزیزم امیدوارم که حالت خوب خوب باشه.تو حرم آقا امام رضا(ع) و جاهای زیارتی که رفتم به یادتون بودم.این پستت عجیب با دل من بازی کرد.خیلی التماس دعا
پاسخ:

سلام عزیزم...

زیارتت قبول..

 

ممنونم خیلی ممنونم که یادم کردی..

 

با اجازه ت نظر خصوصی تو عمومی کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی