آرزوهای نزدیک..

Unknown

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۱ ب.ظ
اللهم صل علی محمد و آل محمد

و عجل فرجهم..

وعجل فرجهم.....

و عجل فرجهم.........

به حق حضرت زینب سلام الله علیها..

وعجل فرجهم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
۳۰ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۳۲ ابراهیم آخوندی
با سلام
شب بهترین وقت مناجات من توست یا رب نظری کن ...
تقدیم:
آن شب ، شب بیست و هفتم رجب بود . محمد غرق در اندیشه بود که ناگهان صدایی گیرا

و گرم درغار پیچید : بخوان! بخوان به نام پروردگارت که بیافرید ، آدمی را از لخته خونی

آفرید ، بخوان که پروردگار تو ارجمندترین است ، همو که با قلم آموخت ، و به آدمی آنچه را

که نمی دانست بیاموخت . . . عید مبعث مبارک باد ..

اندکی صبر سحر نزدیک است...
یا علی
چه دفاعیه ای از مورچه ها نوشته بودی خواهر؟؟؟!!!
به هر حال من تو کتم نمیره به مورچه ها این جوری نگاه کنم! همشون خبیثن، رو اعصابن،حالا وقت کنم یه کشتار عمومی راه میندازم همشون و سقط میکنم!
تازه بچه که بودم مینداختمشون رو بخاری دیوونه میشدن دور خودشون دور می خوردند بعد جزغاله می شدن!
خدا ببخشه من و خب حالیم نبود چه هیتلریم!
ولی الان حداقل زجرشون نمیدم،در دم می کشمشون!
عیدت مبارک
آهای رفیق فردا2امتحانه ام که یکیش عربیه و برام حکم مورچه ها رو داره! تو رو خدا دعا کن نیفتم...
دعا کنی ها
و عجل فرجهم.........
یعنی میشه
به عمر ما میرسه....
پاسخ:
میشه.. ایشالله میشه..نزدیکه..
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عیدت مبارک
مٌردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
راستی تو این همه دیوانه میخواهی چه کار؟
باید امشب بروم

باید امشب چمدانی را

که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم

و به سمتی بروم

که درختان حماسی پیداست

رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند .
پاسخ:
یعنی کجا؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی