آرزوهای نزدیک..

Unknown

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۵۲ ب.ظ
سلام خداوند بر تو باد

ای که عباس(ع) ادب از تو دارد...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

میگم حضرت عباس که امام نبودن...
سلام بر امام مظلوم مان
نمی دونم احساس می کنم ظرفیت رفتن به خونه خدا رو ندارم ... حداقلش اینه که ظرفیت قبرستان بقیع رو ندارم... نمی دونم می خوام برم بقیع و فقط سرم رو تو دامن مادر حضرت عباس بذارم و اونقدر گریه کنم و بخوام ...شاید ظرفیت زیارت ائمه اونجا رو پیدا کنم...شاید ...نظر شما چیه؟؟
مرحبا
سلام
هستم
یه عالمه حرف هست که تا سر زبونم میاد ولی نوشته نمیشه گفته نمیشه ...
حال بدی نیست
برای ختم بخیر شدنش دعا کن...
پاسخ:
مواظب خودت باش..
ای که حاجت ز حسین می طلبی دقت کن
پرچم شاه به سوی حرم عباس است
همینم خوبه ...
خیلی ممنون...
شما هم موفق باشید ...
پاسخ:
ممنونم
سلام دوست عزیز ...وبت عالی بود ...بدون تعارف می گم ......اگه با تبادل لینک موافق بودی ییشم بیا
منتظر حضور گرمت هستم گلم
پاسخ:
بله حتما سر میزنم.
سالها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه ی شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست.
دوبـاره بـوی بقیــــع و مـدینــه می آیــــد
دوباره زمزمه غم ز ســــــــینه می آیـد

دوبـاره مـرغ دلـم ســــــر به زیـر پر بـرده
که سوز ناله به سودای چشم تر برده

نشـسته گوشــه اندوه و ناله ســـر داده
ز ســـــــوز ناله ام البنین خبـــــر داده:

« منـم که سـایه نشین و جـود مـولایم
کنیز خانه غم ، خـــــــاک پای زهرایم

منم که خانه به دوش غم علی هستم
منم که همقدم محنت ولی هســتم

منم که شـاهد زخـم شکسـته ابـرویـم
انیس گریه به یاس شکستـه پهلویم

منم که در همه جا در تب حسـن بودم
منم که شاهد خون لب حسـن بودم

منم که جلوه حق را به عین می دیدم
خـدای را به جمال حسیـن می دیدم

منم که بوده دلم صبـح و شـام با زینب
منم میان همـه ، هم کـلام بـا زینـب

منم که سوگ گلستـان و باغبـان دارم
به سینـه زخــم غــم کربلائیـان دارم

منم که ظـهر عطـش را نمی برم از یـاد
چهار لاله بی سر ز من به خاک افتاد

«منم که مادر عشق و امید و احساسم
فــدای یک سـر موی حســین عباسـم»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی