آرزوهای نزدیک..

Unknown

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ق.ظ
کاش امروز بعد از مدتها دوباره

سراغ دفترچه خاطراتم نمیرفتم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

همیشه باید خاطرات خوب رو نوشت تا خاطرات تلخ پاک شه...
پاسخ:
عبرت..
bazi vaghyta lazeme bazi chiza ro benevisi ama hargez nabayad bekhoonish...
پاسخ:
شاید..
امان از دفترچه خاطرات....
ولی من پاره کردن یه قسمتهاییشو خیلی دوست دارم...
به مرور زمان همه شو میریزم دور
تاحالا یه قسمتهاییش رفته
باقیش هم با اینکه عذاب آورن اما دلم نمیاد الان سر به نیست کنمشون...
به مرور زمان....
پاسخ:
قسمتهاییش خیلی وقت پیش این بلا سرش اومد..
salam matalebet alian!
پاسخ:
خوندید همشو!!
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۴۰ دخــتــر اســفــنــدی
کاش نمیرفتی سراغش
پاسخ:
گاهی لازمه..
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۰ یاداشتهای یک شورشی
سلام شرمنده که اینقدر دیر اومدم وبت اینترنتم تموم شده بود ببخشیدخیلی ممنون که اومدی به وبم ونظر دادی در مورد فوتبال خیلی حال کردم
پاسخ:
یه زمانی خیلی فوتبالی بودم!
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۵۴ کورش ( هزاره های فراموش شده)
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی....
بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی.....
بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...
بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی.....
بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری....
... بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی....
بزن به سلامتی دوست و ادمهایی که از پشت خنجر زدن...
هنوز مست نشدم نگاه می کنم به انتهای شیشه و اخرین پیکم ولی هنوز حرف دارم

درود دوست گلم خرسند میشم سری ب من زده ومن را ازدیدگاهت درمورد

نگاشتهای تارنگرام آگاه کنی.

بدرود

کورش فرزند ایران
پاسخ:
بله حتما سر میزنم.
rafti behtar shod
morore khaterat che khob che badesh mofide
پاسخ:
اگه عبرت بشه..
سلام رها جان.
مگه چی نوشته بودی توش؟؟؟
لااقل میذاشتی تو دل خودت بمونه ...
الان ما موندیم یه دنیا فضولی که توش چی خوندی.
زیباست بخاطر توزیستن وبرای توماندن وبه پای تو سوختن و
چه تلخ وغم انگیزاست دوراز تو بودن برای تو گریستن وبه
عشق ودنیای تو نرسیدن ای کاش می دانستی بدون تو وبه دور
ازدستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست
گاهی باید خاطرات و هیچ وقت به یاد نیاورد
پاسخ:
گاهی فقط!
چرااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر خاطره ای بیانگر یه تجربه است باتمتم تلخی هاش
این خاطرات متعلق به چه سالهایی بود؟؟؟؟؟؟؟
دیروز خوش گذشت؟؟؟
پاسخ:
شکر خدا
چرا مگه توش چی نوشتی؟؟؟؟
پاسخ:
خاطراتمو!
باران برای کسی تکراری نمی شود...
هر وقت بیاید دوست داشتنی...
وتو بارانی...


دعوتی به یه شب بارونی!
+ماه تولدت را بسی می پسندیم!هم ماهی!
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
سلام دوست داشتی به منم سربزن ولینکم کن وخبرم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی