آرزوهای نزدیک..

Unknown

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۲۰ ب.ظ
از کنار قبرستان بقیع که عبور میکردم

با خودم میگفتم

اینجا مزار حضرت ام البنین است...

حتما پسر برای زیارت مادرش می آید....

.

.

اگر سال یازدهم هجری هم بود

 حتما خیلی کار ها برای مادرمان میکرد...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

سلام منم مثل تو عاشق بانو فاطمه زهرا (س) هستم و عاشق و منتظر مولام حضرت مهدی (عج)
عشقشونو با هیچی عوض نمیکنم
یه روزی خیلی عاشقتر از الانم بودم ولی الانم عاشقشونم
من از این دو بزرگوار در حق خودم معجزه و لطف بزرگ خیلی دیدم
من که حسرت گذشته رو میخورم چون به جایی رسیده بودم که احساس میکردم هر چی از امام زمان میخوام فوری بهم میده ولی الان فاصله زیاده بین من و ایشون
برام دعا کن شاید بازم به اون روزا برگردم ...
سلام مدینه پر است از این شخصیتهای والا، مهم آن است که فراموششان نکنیم و به این ظرافتها هم توجه کنیم ..
سلام
سال نو مبارک
وتسلیت برا ایام فاطمیه
پاسخ:
تسلیت..
sayeman ra koim ke tori tabiat shavim ke nagozarim namose emme zamaneman baraye defa az amamash pa pish gozarad

u ro tashvigh mikonam be gosh dadane sokhanrani aghaye raefi por
رائفی پور
پاسخ:
بله گوش میکنم.
تو فاطمیه تصور اضطراب امام حسن برام دردناکه مگه یه بچه چقدر توان داره...
پاسخ:
...
سلام
خوبی خانوم رها؟
وبت آرامش به آدم میده نمیدونم چرا؟؟

موفق باشی....
پاسخ:
امیدوارم سربلند باشید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی