آرزوهای نزدیک..

Unknown

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ
هجرت گاهی سخته

اما لازمه ..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

همون موقعها که لازمه
میشه سخت تر از هر لحظه دیگه ای
چقدر عاشق این بیت شدم
من گریه میکنم که تماشا کنی مرا
نوشتمش چسبوندم به مانیتور کامپیوترم تو اداره
با نظر بچه ها موافقم
به ارامش وبلاگت همیشه نیاز دارم
مخصوصا این بیتای ناب
میگذشت از در مسجد نفس آلوده سگی / گذر خویش ز کوی تو بیادم افتاد

دعا کن اونی که همدیگرو دوست داریم بیشتر با خدا بشه

برا دل منم دعا کن اصلا به همه بچه های وبلاگت بگو دعا کنن

خیلی دوست دارم یا علی
پاسخ:
حتما..
سلام رها جونم
جایی قراره بری؟؟؟؟
پاسخ:
محل درس خوندنمو عوض کردم
ما اینک در شرایط بدر و خیبریم نه در شرایط شعب ابی طالب که خداوند موریانه ای را برای حفظ اسلام بفرستد اینک انسان هایی برگزیده شده اند تا آگاهانه در مقابل هرچه توهین و نفاق و توطئه و ظلم در پرتو الحاد است،بایستند -
سلام
با مطلب “ماعاشقانه پیامبرمان را دوست داریم ” به روزم تشریف فرما شوید
صلواتی نذر رحمت للعالمین
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام بر مهاجر....
پاسخ:
علیکم السلام بر انصار الله...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی