آرزوهای نزدیک..

Unknown

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ب.ظ
در زندگیم به هیچکس...

خیانت نکردم

جز به خودم....

.......................................................

بعدا نوشت:

بهتره بگم در زندگیم به هیچ کس

خیانت نکردم مگر اینکه اول از همه

شامل خودم شد...

.

.

الهی..

ظَلَمْتُ نَفْسِی وَ تَجَرَّأْتُ بِجَهْلِی‏

وَ سَکَنْتُ إِلَى قَدِیمِ ذِکْرِکَ لِی وَ مَنِّکَ عَلَیَ...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

دین من
دنیای من
سر بند یا زهرای من








سبحان ربی علا وبحمده
پاسخ:
سبحان ربی الاعلی و بحمده...
لا اله الا انت سبحانک انی کنت و من الظالمین...

سید هاشم حداد میفرمودند:
از آثار ذکر یونسیه آن است که باعث اتصال به عالم ارواح می شود و چشم برزخی باز می کند.


آپم.

التماس دعا.. . . . .
سُبحانَکَ یا لا اِلهَ اِلّا انت سُبحانَکَ انّی کُنتُ منَ الظالِمیِن
پاسخ:
رحمی..
الکی میگه هااااا!!
پاسخ:
.....
man ze nafse khod basi daram geleh
چه جمله عمیقی ....
پاسخ:
جمله ی من نیست .. به نوعی تعبیر ظلمت نفسی در دعای کمیل....
...
سلام هم ماهی!
پاسخ:
علیک سلام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی