آرزوهای نزدیک..

Unknown

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۲ ب.ظ
من خراب کردم..

اما تو که بلدی درستش کنی..

من که میدونم..

خدایا..

من که میدونم تو بلدی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

تو در پناه خدایی و خدا هیچوقت دیر نمیکند


خدایا فقط تو بلدی

اگه بلد نبودی یا اگه بلد بودی و درست نمیکردی ....
میشدی مث اینا
ایشالا درستش هم میکنه


اهنگ وبلاگت رو خیلی دوست داشتم
پاسخ:
آهنگ فیلم خداحافظ رفیقه.. که من عاشق اون فیلمم..
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۶ دختر سه شنبه ها
آره
تو بلدی
سلام
وبلاگتون قشنگه!
ممنون که به وبلاگ من سر زدین!
با اجازتون لینکتون میکنم!
پاسخ:
شومام لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی