آرزوهای نزدیک..

Unknown

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ
آدم به دکترش مخفی ترین چیزهارو میگه..

امشب باید همه چیزو بهت بگم..

صادقانه..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

آره صادقانه بگو
چه فدر دلم آروم شد صدای آقا رو شدم
دلم براش خیلی تنگ شده
فقط منتظرم که اگه خدا توفیق بده برم پشتشون نماز بخونم روزه عید
مسافر پرواز رمضان پروازت بی خطر

امیدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعای شبهای قدرت


من امشب دستها را برده ام بالا و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ولی امشب..........

برای تو/ برای رفع غمهایت/ برای قلب زیبایت/ برای آرزوهایت به درگاهش دعا کردم و

میدانم! خدا از آرزوهایت خبر دارد

یقین دارم/ دعاهایم اثر دارد!

که خود فرموده : بخوان مرا!

آری بنام خالق یکتا....... یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من...................

التماس دعا


متن خیلی قشنگی بود- مرسی
صادقانه اعتراف کردن خیلی سخته...
اما باید گفت
همه چیز رو
هر چند خودش همه رو میدونه...
معتقدم وقتی کشش اون باشه دیگه اطمینان من مهم نیست.......
فرداشب که دیگه مهر آخره عمیقا دعا کن من و...
مخصوصا اعتکاف و که 3 روز وبمونم کامل..."کامل"....
سلام...
دیشب چند تا حدیث خوندم از درک شب قدر ناامید شدم.
اما اگه زنده باشم تا سال دیگه شاید یه مقدار بتونم شبهای قدر و بفهمم...
اما خودش همه چیو میدونه...
اما بهتر که معترف شیم.
دعامون کن آجی...
دیدگاه حضرت روح الله درباره عروج انسان ، یه کلیپ زیبا از شبکه نصر
حتما ببینید
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=6701

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی