آرزوهای نزدیک..

Unknown

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۵۳ ق.ظ
نهم ربیع..

شوق..

غرور..

افتخار..

غربت..

دلتنگی..

.

.

فاصله ی میان

سال ۲۶۰..

تا

 ۱۴۳۲..

محرومیت هجران

غربت طرد شدن

و

سهم من...؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

این مزاحما همیشه هستند تو کار خوب خودت را ادامه بده گلم.و بدون فقط مزاحم تو نیستند بلکه شبکه اینها به همه سر میزنن مخصوصا به مذهبیا
پاسخ:
متاسفانه..
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۳۶ یرضافقتق اق
اینارو گذاشتم تا حال کنی دختر گل اینقدر بخودت سخت نگیر بیا حال کن از زندگی لذت ببر این چرت و پرتها چیه که مینویسی؟زندگی کن دروغ و ریا بسته دیگه خودت سعی کن باشی آدم از غصه میمیره تو سایتت حال آدمارو نگیر حال بدههههههههههه آره جونم نقابت را بردار آزاد کن خودت را مگر چقدر زنده ای؟
پاسخ:
موفق باشی
وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند ؟

بدبخت حسین و دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم
وای پسر ! این دختره دانشجو که توی کلاس ماست رو دیدین عجب چیزیه !
من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشگله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم .
بییییییب ! حوصله مون سر رفت ! دو تا بییییییب بگین تا بخندیم
یک سی دی توپسی گیرم اومده که خیی باحاله . جدیدترین شوی جنی فر لوپز و مدونا و شکیراست .
بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه راه میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم .
ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره فقط دنبال خونه خالی میگردیم .
بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... توی کوچمون دختره قد بلنده ...
بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم

وقتی دخترا دور هم خلوت میکنند ؟
۱- وای این انگشتر رو کی خریده ؟ چقدر قشنگه !!!!!
وای الهام جون نبودی امروز من با اون پسره قرار داشتیم . اینقدر با هم حرف زدیم . حتی اسم بچه هامون هم انتخاب کردیم .
۳- من خیلی دلم میخواد آی دی این پسره رو بدست بیارم تا باهاش چت کنم .
امروز یه پسره خوشتیپ و با کلاس توی دانشگاهمون اومده بود . هر چی عشوه و ناز کردم براش تحویلم نگرفت . مگه من خوشگل نیستم ؟

دیروز که با دوست پسرم قرار داشتیم میخواست با من کارهای بد بد کنه ولی من جلوشو گرفتم . طفلکی خیلی ناراحت شد . حالا میترسم که نکنه بره یه دوست دختر دیگه بگیره .
سارا دیدی چه پسره مودبی توی فروشگاه بود . حتی توی صورتمون هم نگاه نکرد . خیلی پسره سر به زیری بود من که دلم پیشش گیر کرده .
مینا دختر با خودت چیکار کردی . چرا این همه چاق شدی . حالا باید بری بدن سازی اندامت رو بسوزونی تا این لباسهای تنگی که گرفتی اندازه ی تنت بشه .
راستی شیلا امشب میایی خونه ی ما . امشب جشن تولد منه . حتما بیا . چون میخواهیم کلی برقصیم 4u4uib
هدف خلقت دختران (طنز)
چهارشنبه پنجم بهمن 1390 :: 8:39 :: نویسنده : هستی

یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچکس نبود البته فرشته ها هم بودن
خدا تصمیم گرفت یه مخلوق بیافرینه که قدرت مافوق خودش رو به فرشته ها نشون بده اونم خلق
جنس مرد بود همون پسر خوب دوستان خدا این مخلوق بسیار باهوش و گل را آفرید
بعد از مدتی پسر به خدا گفت من شادی میخوام من پایه خنده میخوام کسی که من همیشه منو وقتی بیکارم سرگرم کنه
پیوست : این مطلب با هوشی پسر رو میرسونه چون اون موقع دنبال دلقک بوده
خوب خدا هم تصمیم گرفت یه مخلوق خلق کنه با همین خصوصیات
خداوند تصمیم گرفت به الاغ یا همون خر یه استراحت بده آخه پسر از اون خیلی کار میکشید
یه دلیل این بودیکی دیگه هم اینکه اون از نظر عقلی ناقص بوده
پس خدا خر را تغییر شکل داد و اسم یه خر را بر او نهاد
مدتی گذشت و پسر ناراحت پیش پروردگار آمد و گفت این خریتش کم است پس خدا در مغز آن مغز خر دیگری نهاد
و اسم دوخر بر او گذاشت که پسر از این موجود عجیب و خنگ بسیار شگفت زده
بود که و از خدا پرسید آیا خنگ تر از این موجود هست؟
خدا جواب داد : نه اصلا دنیا به چشم خود مانند این موجود خنگ ندیده است
اینم داستان آفرینش این موجود در پیت امیدوارم تونسته باشم به بار علمی شما مطلبی اضافه کرده باشم آقا پسرای گل
البته شاید این نکته مبهم وجود داشته با شه که چرا الان میگن دختر اینم مربوط هست
:به خریت بسیار زیاد این موجود هست به این ترتیب که اول
دو خر بعد سه خر بعد چهار خر و...... ولی پسر دید هرچی خر اضافه میکنه کفاف خریت اون رو نمیده
پس تصمیم گرفت روی اون اسم دوخر ته خر بگذاره که بهد برای راحتی به صورت دختر در اومد.fhfdh
سه دسته دختر!
پنجشنبه سیزدهم بهمن 1390 :: 16:39 :: نویسنده : هستی

اول از این مذهبی ها !!!


۱:دارای سیبیل(تو مایه های محمد خان قاجار) و ریش جوری فکر میکنی ریش گذاشته
۲:همشون چادری هستند و اگر هم مانتویی باشن یه مانتویی دارن که سه برابر رضا زاده
با باباش توش جا میشه
۳:مقنعه دارن خفن جوری که از جلو فقط دماغ و از کنار نصف دماغ پیداست

۴:معمولا ابرو هاشون به هم پیوسته است جوری که فکر میکنی یه ابرو دارن و قطر
ابروشون از قطرصورتشون بیشتره
و به خاطر پوشش غیر قابل نفوذ انها از بقه اجزای صورت خبری در دست نیست

طرز حرف زدن:


1)صداشون بدجوری کلفت(تو مایه های هیچ کس و ممد کچل) جوری که اگه پشت تلفن
صحبت کنی فکرمیکنی داری با یه سیبیل صحبت میکنی

2)بسیار شل و لوس صحبت میکنن و اوصولا صحبت نمی کنن

3)بدترین فحشی که بلدن :بی ادب بی جنبه و از این حرفا که ما به بابا مون میزنیم

4)وقتی میخندن دهنشون تا پشت گردنشون باز میشه ولی چون دندوناشون رو مسواک نمیزنن و
معمولا روزه هستند وقتی دهنشون باز میشه یه حس انزجار و فلاکتی بر شماچیره میشه وکه
میخواهید فرار کنید و 100 کیلو متر رو در یک دقیقه میدوید

اوقات بیکاری:
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۵۷ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
فک کنم غربت رو باید bold خوند...

سلام و خداحافظتون باشه.
پاسخ:
...
سلام دیره اما...
تبریک میگم سالروز تاجگذاری حضرت صاحب عصر عج خدمت شما و دوستداران حضرتش.

خدا کند که مرا با خدا کنی آقا
ز قید وبند و معاصی رها کنی آقا
دعای ما به در بسته میخورد ای کاش
خودت برای ظهورت دعا کنی آقا.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعای خیر رها خانم
پاسخ:
یا علی
آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
yeki be agha bege baba ma roo siah to bekhatere bande haye khoobe khoda bia...
هرشب که فرصت می کنم جویای حالش می شوم
از خویش بی خود گشته و مست خیالش می شوم

در آسمان آرزو هر دم صدایش می زنم
چشمم چو بر رویش فتد محو جمالش می شوم

در هر شب تاریک من بدر است ماه صورتش
از شرم این دیدار نو من هم هلالش می شوم

جاریست اشک از دیدگان هرآن که یادش می کنم
مقبول درگاهش شوم اشک زلالش می شوم

سرگشته و حیران شدم دلتنگ و بی ایمان شدم
گویم به هر شیدا دلی خط است و خالش می شوم

جویای حالش می شوم مست از خیالش می شوم
با این دل سودائیم رنج و ملالش می شوم

تاریکی و ظلمت گذشت خورشید از نو سر کشید
انگار خواب است اینکه من غرق وصالش می شوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی