آرزوهای نزدیک..

Unknown

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۸ ق.ظ
من شکسته سبو را به میخوران برسان

کبوتر حرمت را به آشیان برسان

از آن سفر که به سوی تو شد به جا ماندم

غریبِ مانده به ره را به کاروان برسان ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

آخ حسین
نایب الزیاره شما مشهد مقدس
دل من گم شد اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا
واگر از ش افتاد دلم
ببریدش به ملاقات رضا
پاسخ:
قبول باشه..
سلام
شاعر این دو بیتی رو میگی؟
پاسخ:
فقط میدونم این شعرو حاج منصور خونده
سلام رها جون الان خوبم خدارو شکر تونستم به خودم مسلط بشم هر روز به وبت سر میزنم قربونت راستی زود زود اپ کن یا علی
پاسخ:
پستای قبلی رو خوندی؟ قبلترشو چی؟ از اونجایی که نبودی؟
سلام.
رها یه آیه ای تو اپای قبلیت بود: تمشی علی الاستحیا، ادرس سوره و ایه شو میدی؟
کارم گیرش شده.
و اگه ممکنه آیه ای حدیثی سخنی درمورد پوشوندن روی پا از نامحرم داشتی نیاز دارم.البته تاثیرگذارش و.
شرمنده مزاحمت ایجاد کردیم و ممنون.
پاسخ:
فلسفه پوشاندن روی پا برای زن در برابر نامحرم چیزی غیر از فلسفه پوشاندن دیگر قسمت های بدن نیست . به عبارت دیگر تمام بدن زن از جذابیت شدیدی برای مرد برخوردار است و برهنه بودن آن لطمه شدیدی به سلامت دینی و بهداشت معنوی بیننده وارد می کند. لیکن در این بین برخی امور استثناء شده است و در واقع باید از علت موارد استثنائ پرسید. موارد استثنائ صورت و دو دست می باشد و استثنائ شدن آنها نوعی تسهیل برای زن است , زیرا پوشاندن آن موجب دشواری افزون تری است . و به تعبیر استاد مطهری «مباح اقتضایی » است یعنی اقتضای حرمت نگاه و وجوب پوشش را دارد, ولی شارع به جهت تسهیل چنین حکمی را صادر نکرده است . البته به فتوای فقها این استثناء نیز در صورتی است که مشتمل بر زینت نباشد.
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۱ از امروزتا شهادت
سلام..........
از این که به وبلاگم سر میزنید و نظر مـــــــــــی دهید،تشکر میکنم واز خداوند منان در خواست میکنم که در مراحل زندگیتان پشت وپناه شما دوست عزیز باشد.....
/---/---/سپاس/---/---/
پاسخ:
یا علی
سلام
آرزوی خوبیه
سلام رها جون اولا خیلی التماس دعا دارم بعدشم شرمنده که خیلی وقت بهت سر نزدم ژدرم فوت کرده بود و حال روحی خیلی بدی داشتم الانم مشغول به کار شدم و دارم تو اداره برات نظر میذارم دلم خیلی برای وبت و ژیام های عاشقانه الهیت تنگ شده بود بین این آدما که همشون خیلی کم بوی خدا میدن منم انگار دارم همه چیو فراموش میکنم لذت با خدا بودن رو دارم از دست میدکم به حرمت این ماه عزیز برام خیلی دعا کن خیلی دلتنگ خدامم انگار سالها ازش دور شدم برام دعا کن به وب جدیدت سر میزنم قربونت یا علی
پاسخ:
الان حالت بهتره؟
درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو ! استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !
پاسخ:
پس چی کار کنیم؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی