آرزوهای نزدیک..

Unknown

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۱۲ ق.ظ
سرت را بالا کن

کمی هم به آسمان نگاه کن..

در زمین هیچ خبری نیست..

 دلت را به چه خوش کردی..؟

.

.

با تو ام رها..

با تو..

حواست کجاست..؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

دعا می کنم خدا از تو بگیرد, هر آنچه خدا را از تو میگیرد....

البته این دعارو برای خودمم زیاد میگم...
پاسخ:
ممنون از دعای خیرت..
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۲۳ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
"اگر بادیدگاه توحیدی به هستی نگاه کنید آنقدر دلیل می یابید که مومن گردید و اگر با دیدگاه الحادی نیز به هستی نگاه کنید آنقدر دلیل می یابید که کافر گردید"

و من سرگردانم در افعال روزانم...

سلام و خداحافظتون باشه.
سلام
نگاه گل به آسمون یدم کنارش ننشس
به بوته خار دم دس دلش رو یک نفس نبس
این یه شعر خوشگله خیلی دوسش دارم
وقتی خوندم به آسمان نیگاه کن یادش افتادم
(گل و خار از شهرام شکوهی)
پاسخ:
به هرحال ممنون
havaset jam shod bia va ye keshide ham bezan too soorate man shayad man be khodam biam...
من گر ز پا بیفتم، درمان درد من اوست
درد آن بود که از پا، درمان من بیفتد
چند وقت پیش در ماه روزه ها هر چه غیر تو را جارو کردم و ریختم دور ...
اما این روزها نمی دانم چرا این دورها نزدیک تر می شوند باید دوباره روزه دار شوم از هر چه غیر تو...
پاسخ:
....
خدا کنه که این حس رو با تموم وجود احساس کنیم.
پاسخ:
آقا ح....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی