آرزوهای نزدیک..

Unknown

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ
سحر بیدار شدم

و برات نماز جعفر خوندم..

شنیده بودم اکسیر احمره..

تا حالا نخونده بودم..

طاقت غصه خوردنتو ندارم..

طاقت مضطر شدنتو ندارم..

دوست دارم دستاتو محکم بگیرم

و تو چشات نگا کنم..

و بهت بگم

غصه نخور نازنینم..

بالاخره درست میشه..

آروم باش..

ان الله معنا..

لا تخف..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲)

سلام مطالبی که می نویسید خیلی قشنگه ولی من فکر میکنمشمت با آرامش جواب دوستان رو نمیدید
پاسخ:
انسانیم دیگه... یه موقع هایی بی حوصله میشیم..
۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۵ ازامروزتاشهادت
دوست عزیز،شما فقط دل نوشته مینویسید؟؟؟؟؟؟؟
ولی...
بازم...
دل نوشته هات خوندنی است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی