آرزوهای نزدیک..

Unknown

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ
این آهنگ وبلاگ واسه خودمه..

شما به خودتون نگیرید..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۳:۴۳ احسن احمدی
سلام من مدیریت وبلاگ معلولیت محدودیت نیست هستم جهت شناخت وبلاگم به وبلاگ های دیگرسرمیزنم وازمدیریت محترم آنهادعوت می کنم خوشحال می شوم تشریف بیاریدراستی اگه توی خبرنامه ثبت نام کنید خوشحال میشم تاآپ شدن وبلاگ وازطریق ایمیل بهتون خبربدهم منتظره حضورسبزتان هستم مرسی
سلام من با گوشی میام و متاسفانه نمیتونم اهنگو بشنوم و الان خیلی خیلی کنجکاوم تا بدونم اهنگش چیه
پاسخ:
یه مناجاته..
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۰:۵۰ خاله سارا
سلام
وبت بم آرامش میده
بی تعارف خیلی دوست دارم
من که نتونسم بشنوم!!!
پاسخ:
چرا..؟
عمری است،که از حضور او جاماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم، که در غیبت کبری ماندیم
التماس دعا
سلام آبجی جان
میدونی چقدر دنبال این نجوا بودم
لینک دانلودش رو هم بذاری خیلی ممنون میشم
التماس دعا فراوان
پاسخ:
یا علی
آها
تو به این میگی آهنگ ؟؟؟
پاسخ:
خوشم میاد تو همه چی !! تو همه چی!! اصل مطلبو ول میکنیم و یه چیزی پیدا میکنیم تا بهش گیر بدیم!
کوش آهنگ ؟؟؟؟
منم آبرو بر تو رنج سفر تو یا مهدی ....
...تموم زندگیم بسته به یه نگات...
ممنونم لذت بردم..
nemigirim
پاسخ:
کار خوبی میکنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی