آرزوهای نزدیک..

Unknown

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴ ق.ظ

یکی یکی همه میروند

و خداحافظی میکنند

میگویند زائرم حلالم کن..

میگویم حلال..

برو به سلامت...

و من فقط پشت سرش آب میریزم.

و به همین خوشم..

من فقط روی کسانی که میخواهند

به حرمت بیایند را می بوسم

و به همین خوشم...

من فقط امشب میخواهم

گوشه ی اتاقم بنشینم

و سجاده ام را پهن کنم و

زیارت عاشورا میخوانم..

نه..

زیارت عاشورا نمیخوانم...

زیارت نامه تان را میخوانم

زیارت عاشورا را که امشب نمیخوانند!

آن زیارت برای روز عاشوراست..

امروز که عاشورا نیست..

عاشورا...

نه همان زیارت نامه تان خوب است..

خیلی خوب..

جشن میلادتان مبارک آقای خوبم..

آقای خوبم...

آقای خوبم.....

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

عاشورا .....
عاشورا .......چقدر غم داره این عبارت
آقاجان چقدر مرثیه داری که نخواندست کسی
ایشالا به حق آقام امام حسین بزودی زود میری کربلا
ایشالا ......
بانو دعام کنید .....
فـ____قـ_____ط همینو دارم ..........
نصف شبی کامنت میگذاریم
سلام
عیدت مبارک عزیزم
سلااااااااااااااااام چه جالب منم اسفندی ام.
دوس داشتی به منم سر بزن.ررررررررررررررررها جون.
پاسخ:
باور کن...!!
عیدت مبارک
واقعن تو این روزا داغ ما تازه میشه یکی عزم سفر می کنه...
chera to ziarate ashora esme hazrate abbas nauomade
?
پاسخ:
چرا اسم تمام یاران امام حسین علیه السلام نیومده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی