آرزوهای نزدیک..

26 محرم الحرام سنه 1434

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۱ ق.ظ
ساعت یک و بیست دقیقه ی شب به وقت تهران

همه جا را سکوت فرا گرفته

و همه کس را خواب

عده ای اما بیدار

به چه مشغولند؟

یا به ادامه ی کارهای بیهوده ی روز

یا به گناه

و یا به عبادت

چرا که ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون..

و تو میدانی که عبادت تنها بر سر سجاده بودن نیست

حتما خاطرت هست که بیشترین عبادت حضرت ابوذر فکر کردن بود

و تشخیص اینکه فکر کردن به چه چیزی عبادت است؟ با خودت

طرف حتی خوابش هم عبادت است

و ما چه میدانیم که این چه سعادتی است؟

و در این تاریکی نوری از بعضی خانه ها به سمت آسمان بلند است..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

خنده نیست
لبخند تلخ هست
و در این تاریکی نوری از زمین به آسمان بلند است ...
و این نورها ریسمان نگهدارنده زمین اند
وگرنه انبوه خطا کاری های ما برای "کن فیکونی" این کره خاکی کافیست...
به خودم نگاه کردم وای بر من که به ادامه کارهای بیهوده روزم ادامه میدادم باید تصمیمی نو بگیرم

همه چیز را از نو شروع کنم یافته های من کم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی