آرزوهای نزدیک..

یوم الحسرة..

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ق.ظ
اگر هر ثانیه از عمرم تبدیل به سالها شود

و من به اندازه ی تمام ثانیه های عمرم بدوم

هنوز هزاران سال عقبم..

گناهانم مرا به قعر کشانده..

و دستم..

دستم از دامان تو کوتاه شده..

الهی..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

سلام
خدایا! با تلی از گناه؛ تنها به امید بخشش و مهربانی ات خواب جرات میکند دمی سراغ چشمان خسته ام بیاید.
اگر بعد از این خواب هرگز بیداری در کار نباشد چه؟!
یادتون نره بهمون سر بزنید
پاسخ:
آدرستون به نظرم اشتباس
سلام
توقعت از خودت زیاد نیست؟
تلاش کن برای بدست آوردن چیزایی که دوست داری اگه واقعا نیاز داشته باشی خدا بهت میده اما خدا فقط نیازتو میده نه بیشتر.
سعی کنیم نیازمون رو پیدا کنیم.
بیشتر از نیازمون نخوایم که باعث مشقت بشه.
ماها نیازمون خداست که داریمش بقیشم در پناه خودش بدست میاریم انشالله.
نیازهای بعدیمون میتونه یک همسر مناسب باشه یا فرزند یا هر چیز دیگه که فکر کنیم تو زندگیمون و برای شکر نعمت بودنمون و برای رضای خدا بهش نیاز داریم.
مثلا نماز نیاز داریم برای خدا که لذت ببره ازمون همسر هم همینطور که نریم سمت گناه و خدا از این یکی شدنها لذت ببره.
دویدن به سمتی که نمیدونیم کجاست اشتباهه.
رهرو واقعی حرکت میکنه اما به سمت خدا برای خدا.
مثلما خدا امتحانش هم میکنه اما در آخر پاداش میده برای هر حرکت به سمت خودش.
موفق باشی
Salam
Hich vaght azash roo barnagardoondam
ama ye jayi nadidash gereftam
pasham khordam
sharmandam azash
vaghean tavagho nadaram mano bebakhshe
asan nemikham bebahshe
ke man adam sham
ke befahmam alaki nist
ke Dge nadidash nagiram
پاسخ:
پس جبران کن..
یوم الحسرت با هر دم و بازدمم داره بهم نزدیک میشه اما من هنوز پینوکیو هستم...
هنوز آدم نشدم و دل پدر ژپتو ازم خونه...
.
.
.
دارم روی خودم کار می کنم...کمی خوبم...اما از 4 شنبه که امتحان ها شروع میشه و "دیدن" می ترسم...
خدا خیر کثیر بده استادی که به جای کتاب مزخرف اخلاق گفت انسان کامل مطهری و بخونید و بخشی از انسان شناسی در اسلام و.
من همیشه نخونده از مطهری بدم میومد!
الان هم خوشم نمیاد اما حداقل دیدم به اون خوفناکی که تو ذهنم ساخته بودم نیست...
خدا خیر بده استادمون و که مجبورم کرد مطهری بخونم اگرچه اندوهناک شدم از این همه فاصله ای که بین خودم و انسان اسلام پیدا کردم...
دارم روی خودم کار می کنم اما از4شنبه می ترسم...
دعا کن برام...
مثل علی اوسط حسین(ع) دعا کن برام؛
خدایا! کمک کن اونی که بد کرد و ببخشم...اونی که قطع کرد و وصل کنم...اونی که بدم و می خواد خوبش و بخوام...
...
رها! دلتنگ رفیق6ساله ایم که تو این 10 روز حتی یه بار یادم نکرد ببینه زنده ام یا مرده....
.....درد دارد سرت به سنگی بخورد که روزی به سینه می زدی...
بسیار زیبا...
پاسخ:
باور کنید که یوم الحسرت زیبا نیست..
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۰۶ خواب نما..!..!



پاقدمی مبارک...
پاسخ:
؟
رسول خدا می­فرماید:دو کس در روز رستاخیز بیش از همه حسرت خواهند خورد؛ یکی فردی که می­توانست در دنیا در پی کسب دانش باشد، ولی در پی آن نرفت و دومی فردی که به دیگری دانش آموخت و یاد گیرنده از آن دانش بهره­مند شد، ولی معلم بی­بهره ماند و از دانش خویش سودی نبرد.»
پاسخ:
آخ..آخ..
شکر گفتیم پس از هر غمی اما این شکر
چون نمازی است که از ترس به جا می آید
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی