آرزوهای نزدیک..

یه لحظه حواسا جمع !

جمعه, ۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۰۴ ب.ظ

گفتم چرا پر غمه همه جا

گفتید یکی خودت

چرا غمی؟

وبلاگ زدم خاطراتمو بگم

از سختی های زندگیم براتون بگم

تازه شروع کرده بودم

ولی هنوز چیز خاصی نگفته بودم

که وقتی به وبلاگای مختلف سر زدم

پشیمون شدم

دیدم همه عاشقن!

همه غمگینن!

همه تنهان!

تصمیم گرفتم غمامو واسه خودم نگه دارم

یا بهتر بگم

غمامو فراموش کنم

فقط انقدری براتون بگم که

خیلی سختی کشیدم

خیلی غصه خوردم

خیلی تنهایی کشیدم

اما صبر کردم

با خدا معامله کردم

تصمیم گرفتم خودمو بسپرم به خودش

با خودم گفتم اگه مشکلات زندگی نباشه

پس زندگی کردن معنایی نداره

پس خدا ما رو با چی بسنجه؟

امتحان و اختیار و ..

اینا چی میشه؟

آره ، من تنهام

اما چرا؟

پس خدا چی شده؟

چرا فقط یاد  گرفتیم غر بزنیم؟

چرا یاد گرفتیم واسه خودمون مشکل تراشی کنیم؟

از همه انتظار داریم باهامون خوب برخورد کنن

اما ما چه جوری باهاشون برخورد کردیم؟

چرا ما خوب نباشیم؟

از همه انتظار داریم بهمون محبت کنن

اما ما چقدر محبت کردیم؟

از همه انتظار داریم واسمون یه کاری بکنن

به مشکلاتمون رسیدگی کنن

اما یه سوال اساسی

و خودمونی!

بیاید فکر کنیم پیش خودمون

لازم هم نیست اینجا ذکر بشه

جواباش پیش خودتون باشه

فقط اگه دوس داشتید دیگران

استفاده کنن  یا عبرت بگیرن بگید

بچه ها...

ما برای خودمون چی کار کردیم؟...

چقدر برای خودمون ارزش قائل بودیم؟

چقدر تاحالا واسه زندگیمون برنامه ریزی کردیم

و خدایی پاش وایستادیم؟

همیشه تو زندگی نوک دماغمونو دیدیم یا نه

با هدف زندگی کردیم؟

واقعا ما برای خودمون چی کار کردیم؟؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

۰۷ شهریور ۹۰ ، ۰۶:۵۰ داداش غلامرضا
راست میگی ... مثلا منم عاشقم !!

کی میدونه ؟؟!

شاید امسال برا ...
سلام
اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه نبود صدای شر شر آب رودخانه هیچ وقت دلنشین نمی بود.زندگی هم همینجوره به سختیاشه که قشنگ میشه.......


سلام نوشته جالب و پرمعنای هست
همه غم دارند اندازه خودشون اما نباید غم را با خون و گوشتمون در هم کنیم
غم و شادی زمانی می اید و زمانی میرود فقط باید با خدا بود در این زمان است که هم شادی و غم بی اثر خواهد بود هر چه اتفاق می افتد را به خدا وا گذار خواهیم کرد
موفق باشید.
moshkele ma adama ine ke yad nagereftim khodemoon ro khali konim!
yad nagereftim dardo del konim vase hamin hame too weblogha poshte neghabe nashenasi minevisim!!
چرا ما خوب نباشیم؟

سلامی دوباره،
این سوالت واقعا جواب خیلی از سوالها میتونه باشه، همیشه عادت کردیم غر بزنیم بی آنکه خودمان هم تلاشی برای بهبود شرایط کرده باشیم،
به امید جامعه ای سراسر تلاش و بهبودی، البته اگر دوستان نسبت به جوانها اینقدر کم لطف نباشند؛

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست
هرکه را باشد توکل کار او دشوار نیست

موفق باشی
۰۴ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۰۷ مرغ باغ ملکوت
سلام رها جووووون
منم یه اسفندیم
حرفات قشنگ بود... خیلی...
پاسخ:
ممنونم.
سلام
راست میگ..همه غم دارن...همه درد تنهایی دارن..
چون تنهان...چون مث من به یاد خدا نیستن...چون خدا رو ندارن
از همه جا سر خورده به وبلاگشون پناه میبرن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی