آرزوهای نزدیک..

یا مقلب القلوب..

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ
خدایا 

 دوباره

من ماندم وخودت..

تنها..

بیا این گردنم برای تو..

بزن..

اما بعدش اجازه بده برایت سجده کنم..

راستی ..

آن روز که آن تاکسی با این که مقصدم را چند بار تکرار کرده بودم

و عجله هم داشتم ولی مرا به مقصد نرساند و از مسیر دیگری رفت

اولش باخودم گفتم اگر حقیقتا حرف من را نشنیده و اشتباها از این مسیر آمده

میبخشمش

اما اگر به قصد این کار را کرده نه..

ولی بعدش یاد خودم وخودت  افتادم..

 که من به عمد چه گناه ها که نکردم..

و از تو انتظار ببخشش داشتم..

و تو میبخشیدی...

این شد که آن راننده ی تاکسی را بخشیدم..

خدایا میشوند آن یک بار مرا هزاران هزار بار حساب کنی و به خاطرش مرا ببخشی...؟

من دوباره آمدم..

هنوز بی حساب میبخشی...؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

وقتی میبخشیم حس میکنیم کار بزرگی کردیم....و تو دلمون به خودمون افتخار میکنیم
از اینکه تونستیم از کار طرف مقابلمون بگذریم...یه وقتایی حتی یه جوری نگاش میگنیم که بفهمه در حقش چه کردیم....
اما خدا بی هیچ منتی میبخشد و همچنان در کنارمان باقی می ماند بی آنکه چیزی بگوید که ما خجالت بکشیم...
باز بیزارترین دشمن انسان شده ام!

این عجیب است که از خاکم و شیطان شده ام!

من نسیمم ولی از دست همین سنگدلان

گرد و خاکی به کف آورده و طوفان شده ام!

بی شک از طایفه ی تیره اسماعیلم

من که قربانی قرنِ «بله قربان» شده ام!

آنکه می گفت: دلش خانه ی دربست من است

آنچنان در بدرم کرده که حیران شده ام!

سالها در دل شب سوخته و ساخته ام

تا که پیغمبر خورشید پرستان شده ام!
۲۵ دی ۹۱ ، ۲۳:۴۲ ﻓﺎﻃﻤﻪ
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻏﺮﻳﺐ ﺩﻳﺪﻡ ﻭ ﻏﺮﻳﺒﺎﻧﻪ ﻏﺮﻳﺒﺖ ﺷﺪﻡ،ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﭘﻨﺪﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﮔﻨﺎﻫﮑﺎﺭ ﺷﺪﻡ،ﺗﻮ ﺭﺍ ﻭﻓﺎ ﺩﺍﺭ ﺩﻳﺪﻡ ﻭ ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﺯﮔﺸﺘﻢ،ﺗﻮ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﺩﻳﺪﻡ ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺳﺮﻣﺎ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭘﻨﺎﻩ ﺁﻭﺭﺩﻡ،ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﭼﻪ ﺩﻳﺪﻯ ﮐﻪ ﭼﻨﻴﻦ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻯ؟!!
شبا وقتی که بیداری .. خدا هم با تو بیداره
تا وقتی که نخوابی تو .. ازت چش ور نمیداره

خدا می‌بینه حالت رو .. خدا میدونه حست رو
از اون بالا میاد پایین .. خدا می‌گیره دسِت رو

خدا میدونه تو قلبت .. چه اندازه تو غم داری
خدا میدونه تو دنیا .. چه چیزی رو تو کم داری

خدا نزدیک قلب توست .. با یک آغوش وا کرده
نذار پلک‌هاتو روی هم .. اگه قلبت پره درده

خدا رو میشه حسش کرد .. توی هر حالی که باشی
فقط باید تو با یادش .. توی هر لحظه همراشی
سلام
شک داری خدا گناهارو عفو میکنه؟
با شناختی که ازت دارم بعید میدونم
اما هر کسی تو بخشش و عفو گناهش به خدا شک کنه خاک بر سرش.
معذرت که عامیانه مینویسم.
پاسخ:
سلام
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۸ گمــــنام
دی کردیم، خوبی یادمان رفت / ز دلها لای روبی یادمان رفت

به ویلای شمالی خو گرفتیم / شهیدان جنوبی یادمان رفت . . .

*شادی روح شهدا صلوات*
با تبادل لینک موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی