آرزوهای نزدیک..

یا انیس من لا انیس له..

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ب.ظ


یک گلدان کوچک کاکتوس دارم که خیلی وقت است خشک شده

ولی من از همان خیلی وقت

وقتی به دیگر گلدان هایم آب میدهم

به او هم آب میدهم..

امید دارم که یک روز سبز شود..

دلداریش میدهم..

من گلدان کوچک خشکم را دوست دارم..

دور نمی اندازمش..

.

.

میگویند خدا خیلی مهربان تر از آدمهاست حتی خیلی مهربان تر از مادرها..

 

همین..

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

خدا رو بخاطر خداییش شکر...
پاسخ:
  الحمد لله علی کل حال..
ووووووووووویییییییییییی
عکسو ببین!!!!!!
ای جونم... مادر هر چقدر چاق تر، مهربان تر... این یه اصله.
پاسخ:

کی گفته اینووو؟؟؟

نه آبجی

نه

رو حرفت اصرار نکن که کلامون میره تو هم

مامان من از همه ی مامانا مهربون تره

چاقم نیست!

:)

اگه باورش کنی، سبز میشه.....
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۳ یک پسر مجرد
همش همین؟!
۰۴ آبان ۹۲ ، ۰۱:۲۵ بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی حتی از نوشتن جواب درمانده ایم

خدایا.

این متن چقد به حال وهوای این روزهایم نزدیک است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی