آرزوهای نزدیک..

کلید

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ
تشنه ای ؟

خسته ای؟

مضطر شدی؟

میخوای بدونی داری امتحانتو خوب پس میدی یا نه؟

میخوای بدونی تو صف شیعیانی یا نه؟

میخوای امام صادق(علیه السلام) کمکت کنه؟

اگه این حالتارو نداری این حدیثی که میخوام بگم رو نخون

الکی که نیست!

جواهره..

گوهره..

بگم؟

آماده ای؟

دوزانو نشستی؟

گوشاتو تیز کردی؟

آقامون میفرمان

اگه میخواید شیعیان مارو بشناسید

ببینید نماز صبحشونو اول وقت میخونن ؟

یا نه...؟

.

.

.

این سه تا نقطه واسه این بود که یکم فکر کنی

دقت کردی؟

آقا اصلا نفرمودن ببین نماز صبحش قضا میشه یا نه؟

فرمودن ببین اول وقت میخونه یا نه؟

یعنی اصلا نمیشه شیعه بود و بیخیال نماز صبح هم بود...

عجب حدیثی..

روحم تازه شد!

هرچند که آدم واسه گذشته ش غصه میخوره

و ناراحت میشه..

اما محرک خوبیه..

آدمو به سمت جلو هول میده..

مگه نه؟

حالا تو این ماه مبارک که کار یه مقدار زیادی راحته

بعد این ماه باید خودمونو نشون بدیم

فکرشو بکن..

هرروز حضور غیاب میکنن...

حالا نیای بپای دیگران بشی!

به دیگران کاری نداشته باش..

بیا خودمونو نگا کنیم

ترازو بود..

وسیله ی سنجش بود..

حدیثو حروم نکنیا!

اگه عمل نکردی حداقل به یکی دیگه انتقالش بده.

.

.

.

یا علی(علیه السلام)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

خداییش چه معیار دقیق و البته سختیه...
خدا توفیق بهمون بده ....به حق سید الساجدین علیه السلام
این برنامه شناخت صهیونیسم دکتر رائفی پور که شبکه نصر تهیه کرده واقعا عالیه.
پیشنهاد میکنم ببینید
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=5978
قسمت اول
اولین اعتکاف عمرم زیر سایه ی شمس الشموس...
3روز گوشه نشینی تو گوهرشاد...
یعنی میشه؟!...هر3روز؟!...نکنه اتفاقی بیفته....تو رو خدا دعاکن...من به این بریدن نیاز دارم...امشب من و یادت نره...
برای دوستت الحمدلله...الحمدلله...الحمدلله....
و برای خدم انشاالله....انشاالله....انشالله..................
قدر امشبت نورانی.....
التماس دعا. جدی بگیرید. التماس دعا
سلام رها...
قالب نو مبارک...
حدیثت اتیشم زد چون فهمیدم مومن نیستم.......
برای دوستت دعا میکنم...
و...
رجب خدا حوالی اتاق من بود، یادته؟
شعبان خدا اسم من و تا بارگاه محمد رحمه للعالمین برد،یادته؟
و حالا رمضان...
میترسم خواب باشم... نه... می دونم بیدارم...می ترسم خدا پشیمون بشه...
دعا کن نشه...
از حالا تا26م باید زنده بمونم و نگران باشم...
رها... خدا مهمونم کرده... مهمون سفره ی امام رضا...رها...نکنه پشیمون بشن...من لایق نبودم و نیستم...خدا و آقام منت سر این ناخلف روسیاه گذاشتن...
تموم شده بودم... حالا قراره 3روز برم خودم و شروع کنم...الله اکبر... الله اکبر...
رها شب اول قدر من و از یاد نبر...حالا دیگه اول نگو کنکور ارشدش... بگو بهم اجازه بدن تا26م دووم بیارم... راه بدن من و...و اجازه بدن هر3 روز و بمونم...رها این اولین بریدنمه... دعا کن قدر بدونم و رها بشم...
بعدش برا کنکورم دعا کن...
الله اکبر....خدایا...
.......
پاسخ:
چه خبره...؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی