آرزوهای نزدیک..

کاروانی در راه است..

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ای کاروان آهسته رو

من ساربان گم کرده ام..

آخر شده ماه حسین !

من میزبان گم کرده ام..

.

.

.................................

ارباب من!

دست من گیر که بیچارگی از حد بگذشت....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۲)

السلام علیک یا اباعبدالله
ایشالا توفیق داشته باشیم استفاده کنیم
۰۴ آذر ۹۰ ، ۲۰:۰۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
چه سکنی عجیبی بود میان آنهمه ظلمت که غفلت را به سان فکر به هشیاری همی بفروخت...
محرم قشنگی داشته باشید انشالله.
خدافظتون باشه.
پاسخ:
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی