آرزوهای نزدیک..

کاروان

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ
کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش..

کی روی ..؟

ره ز که پرسی..؟

چه کنی...؟

چون باشی....

.

.

فقط چند روز دیگه تا محرم مونده..

خودتو برسون به امامت ..

این اسباب بازیارو رها کن...رها..

اصل یه جای دیگه س..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

چه زود عمر میگذرد...
دوباره ماه محرم رسید و من ...

دعا کنیم برای هم تا شاید ذره ای از این ماه را درک کنیم...
بچه شیعه و انقدر غفلت....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخ که چه زخمایی به امامون زدیم...
پاسخ:
...
منظورم اینه که هر چی این جماعت دیندار مسلمون ایرانی و غیر ایرانی عمامه به سر و یا در واقع آخوندها میگن صرفا یه دلیل داره. جذب مخاطب بیشتر در نتیجه دخل بیشتر. الانش فقط همینه. بهش میگن فلان ماجرای تو جهان چرا سکوت کردی بعدش کلی بهانه میاره میگه مگه ندیدین علی (ع) هم فلانجا سکوت کرد. خوب شما بگو اینا رو میشه قبولشون کرد؟ نمیگم همشون همینن ولی من تو جماعت کت شلواری آدمای بسیار بزرگی دیدم که واقعا خدا رو معرفی میکردن به مردم و دردشون در دین بود.
منظورم از کدوم امام گفتم شاید خامنه ای هم امامه برات. برای من امام نیست فقط شخصیت اول نظامه که قدرت زیادی داره و مدیریت قدرتش رو خوب بلده. به همین دلیل هم ازش خوشم میاد ولی امامم نیست. با اینکه بسیجی هم هستم.
من اصلا نمیدونم راهم درسته یا غلط. بلد هم نیستم راهی که میرم رو با قرآن هماهنگ کنم فقط توکل میکنم به خدا که خودش راهو بهم نشون بده. حالا درست رفتم یا غلط خودش بهتر میدونه من نمیدونم. فقط میدونم 2 تا آرزو دارم. یکی اینکه جزء سپاه آقا موعود (عج) باشم (چرا؟ چون نمیبینم کسی رو که بتونه چیزایی که تو ذهنمه رو برای آقا (عج) انجام بده و خودمم با تمام ضعفهام ولی دلم میخواد بتونم در رکابش به خودش و دولتش خدمت کنم. این تنها دلیل سربلندیم پیش خدا میشه. چرا که اینجوری اگه برم اون دنیا فقط رو سیاهیو میبرم.) آقا ببخشید که مثل یک معاملست بخاطر همینم اگه کسی بهتر بتونه بهتون خدمت کنه من میشینم کنار.
همین.
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
یا علی(علیه السلام)
محرم ....
یه توضیح بده لطفا که الان باید چی کنیم؟
همه فقط میگن فلان کارو کردی؟ چی شد؟ به کجا چنین شتابان؟
ولی هیچکی نمیگه اصلا این حرفا یعنی چی؟
الان ما چجوری برسیم به امام؟ اصلا کدوم امام؟
اصلا معنای یا حسین یعنی چی؟ یعنی ملت بیاین بشینید براتون داستان بگم بعدش کیسمو بگیرم برم؟ بعدش به سیاست روز کار نداشته باشین؟
ذهنم مغشوش شده از بس پستای مذهبی بدون دلیل خوندم.
پاسخ:
یا علی(علیه السلام)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی