آرزوهای نزدیک..

پناه بر خدا..

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳ ب.ظ
میگویند حتی در خیابان حتی کسی را که نمیشناسی به سخره نگیر

شاید، شاید او یکی از اولیاء خدا باشد

و خدا نسبت به دوستانش حساس است..

وقتی میشنوم و میبینم به پیامک هایی میخندند

 که خدا و پیامبران و امامان و علما در آن به سخره گرفته میشوند!

ترسم میگیرد..

وقتی میبینم که خنده های شیطانی را به حفظ حریم اولیاء الله ترجیح میدهند

ترسم میگیرد..

وقتی میبینم که برای دیگران هم ارسال میکنند و توجیه های شیطانی می آورند

ترسم میگیرد..

و وقتی میبینم در کنار این مسائل یکی یکی اولیاء خدا از دنیا میروند

ترسم بیشتر میشود..

خداوندا پناه میبرم به تو..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

من از وقتی حاج آقای تهرانی فوت شدن- خدایشان بیامرزاد- مدام با خودم یه فکر دارم:
خوش بحالشون که جوری زندگی کردن که بعد مرگشون یه دریا تشییع کننده داشتن...
نمی دونم می فهمی بهت سنگینم و یانه!
اما من آدم دیدم که برا نمازش به زور 20 نفر بودن، برا تشییعش به زور 30 نفر...
وقتی رهبر و دیدم که خودشون برا نماز اومدن و اون همه جمعیت و، دلم به حال خودم خیلی سوخت.......
من ایشون و نمی شناسم و تا قبل خبر فوتشون هم نشنیده بودم اسمشون و!
اما مرگشون بهت زده ام کرد چون یاد بعد مرگ خودم افتادم!
که آیا 40 نفر میشن که خدا ببخشه من و...
که چند نفر از مرگم شاد می شن چند نفر ناراحت...
رها مرگ و فکرش وحشتناکه...
داره خیس میشه خونه ی حنجره م که خیس کنه پنجره ی چشمامو وگرنه می نوشتم ازین بهت....
الله اکبر از قارعه...
پاسخ:
اعوذ بالله من نفسی..
سلام ..بسیار عالی..من خیلی کم به این موضوع برخوردم ولی خب کمش هم خوب نیس...
پاسخ:
امیدوارم هرگز به این مسائل برخورد نکنید.واگه برخوردید تذکر رو فراموش نکنید.
از آن رو شمع از سوز دل پروانه آگه شد
که گوش عشق می داند زبان بی زبانی را
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۵:۲۴ زندگی شیرین است با حضور آقا
سلام
خیلی وقته به وبلاگتون نیوومدم.
پست تون خیلی خوب بود !
حق با شماست
بعضی اوقات این قدر خودمون رو مشغول کردیم ....تو این حین خیلی کارا میکنیم...
بعدش که بیکار تر میشیم....کمی فکر که میکنیم میبینیم خودمون هستیم که داریم تیشه به ریشه مون اسلام میزنیم.
خدا رحمت کنه عالم عزیز آقا مجتبی تهرانی رو.
واقعا ترس هم داره
خیلی خوبه بشینیم و کمی فکر کنیم مثل همین نتیجه گیری که شما بهش رسیدین و ما رو توش شریک کردین
متشکرم خانم "رها".
التماس دعا
یا حق
پاسخ:
ممنون
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۴:۲۲ مشق های آدم شدن
اینایی که می بینی : رفتن خوبا...زیاد شدن بدا...
همه حکایت از آمدن ایشان دارد...
دلت اگر گرفت به این امید دلت را روشن کن...
این قدر نورانی هست که...آرومت کنه
رفیق.
۱۵ دی ۹۱ ، ۰۹:۱۹ شرمنده بقیة الله
سلام
زیبا بود
وجود عالمان مثل وجود امامان(ع) در هر سرزمینی می تونه
عامل نزول برکت و دفع بلا در آنجا بشه
وبا ازدست دادنشون...
خداونداپناه میبریم به تو..
سلام
مقصر خودمونیم که دوستانی برای خودمون قرار میدیم که اهل این پیامک ها هستن.
دوستای من هیچ کدوم فرصت همچین چیزی ندارند و ندیدم اهلش باشن.
صرفا در حد تبریک و تسلیت و اینچیزا تو مراسم های رسمی هستیم.
اما واقعا هست این چیزا و خیلی ناراحت کننده.
پاسخ:
ولی حالا که اذعان دارید واقعا هست و خیلی ناراحت کننده هم هست وظیفه ی شما تذکر دادنه.انجام میدید؟
سلام
تذکر های بهجایی
رو ذکر کردید
لینک شدید
پاسخ:
عمل انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی