آرزوهای نزدیک..

وابستگی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۴ ب.ظ
یه بار یه حالت ترس افتاد به جونم..

همون موقع اینجا هم گفتم.

تا حالا بهش فکر نکرده بودم.

ترس از اینکه نکنه موقع مرگم

به جای اینکه شهادتین بگم

به چیزایی که تو این دنیا بهشون وابستم اقرار کنم..

نکنه گناه تو گوشت و استخونم نفوذ کنه..

نکنه...

الان دوباره یادم افتاد..

.

.

همیشه همون حسی که داشتمو نوشتم.

نمیتونم غیر این بنویسم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

می گویند در زیارت او قرب و بعد مطرح نیست... پس از همین راه دور... صلی الله علیک یا ابالحسن....
فردا روز زیارتی امام رضا علیه السلام است....
اشکای شرهانیم... ذوقای رجبم...معراج شعبانم...العفو اعتکافم....
داره بر باد میره....
زود خسته شدم...
دو سالیه زود خسته میشم...
خدا اما خسته نمیشه...
هی دستم گرفت...
هی پس زدم...
بغلم کرد...
زود یادم رفت...
دو ساله خیلی بهانه میگیرم..
این روزها بیشتر...
میترسم اونم خسته شه...
کلید عقب گرد و به منم بگو...


فصل دوم از برنامه دکتر رائفی پور در خصوص نشانه های حضرت محمد (ص) در تورات و انجیل
برنامه اختصاصی شبکه نصر
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=13&lid=7060
ترس نیست حقیقته که من و امثال من ازش فرار میکنیم...

خیلی وقته این حرفا یادم رفته

ادم دیگه ای شدم

بهتره بگم دیگه ادم نشدم

کسی هست بدونه دکمه عقب گرد زندگی کدومه و کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چقد رو تصمیمت مصممی؟ بگو تا بهت راهشو یاد آوری کنم.
قسمت هفتم از سلیله گفتگوهای ویژه"برخط" با موضوع تهدیدات آمریکا و اسرائیل،از شعار تا واقعیت
با حضور حاج حسین الله کرم و با اجرای وحید یامین پور
کار از شبکه نصر
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7085
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7090

راستی این موسیقی مال فیلم قصه پریاست اون فیلم رو دیدی؟؟
پاسخ:
کدوم فیلم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی