آرزوهای نزدیک..

میگ میگ...!

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۰۷ ب.ظ
تو یه وبلاگ دیدم نوشته بود:

گاهی باید از کنار مشکلات رد و شد وگفت : میگ میگ..!

 فکر کنم راست میگفت!

نه؟

رو همه چیز نباید دقیق شد

مشکلات کوچیک رو بزرگ نکنیم

اینجوری بهتر نیست؟؟

روانمون آسوده تره

بی خیال..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

سلام رها

تو این جر موارد خیلى خوبه که به قرآن رجوع کنیم، نه؟

خیلى خوب جواب دادى...موفق باشى!!
پاسخ:
ممنون، شما هم موفق باشی
۲۶ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۲۲ دست نوشته قلم من
درست می گی
و در ادامه :
بهتره که شادی های کوچیک رو بیشتر کنیم
میگ میگ ......................
سلام رها جونم من با توکل بر خدا اولین میگ میگ هامو گفتم امیدوارم همیشه خدا این قدرت رو بهمون بده که بتونیم به درسای فکر کنیم و تصمیم بگیریم راجع به مطلب پایینی هم باید بگم این کار خیلی سختیه که بتونی نمازتو اول وقت بخونی من اپم منتظرم بای تا های
پاسخ:
یا علی
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۰۹ لیلا دختر متولد بهار
چه سخته وقتی دلت پر میکشه واسه دیدنش وحس کنی ذره ذره ی وجودت دلتنگشه. نتونی ببینیش و


باید دلتو خوش کنی به خاطراتش.باید چشماتو ببندیودعا کنی که خوابشو ببینی واونوقت میتونی سیر

نگاش کنی وباش حرف بزنی...واونوقته که بدترین لحظت لحظه ای میشه که از خواب بپری.که بفهمی

همش یه خواب بود!
پاسخ:
هییی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی