آرزوهای نزدیک..

مورچه!

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۳ ب.ظ
دیشب

حدود ساعت ۳ نیمه شب

وقتی هنوز کلی از درس مونده بود

و استرس هم گاهی به سراغم میومد

و فکر اینکه چند ساعت دیگه ساعت امتحان فرا میرسه و

من میمونم و سوال امتحانا و ..

هرچند دقیقه یه بار به خودم امیدواری

میدادم!

من میتونم

من میرسم کتابو تموم کنم

من درسو میفهمم

من خوابم نمیاد

امتحان بالاخره تموم میشه...!

اون وسط به جون دادن

 یه مورچه ی بال دار هم چشم دوخته بودم!

و یه مورچه ی دیگه رو هم میدیدم

که هرچند ثانیه وسط راهش

میایستاد

و شاخکاشو بالا میاورد

و راهشو تشخیص میداد

و میرفت!

اون لحظه فکر الانو نمیکردم

که بشه با خیال راحت پشت نت بشینم!

با خودم میگفتم

کاش مث این مورچه هه هرچند وقت یه بار می ایستادم

و به راهی که قراره ادامه بدم فکر میکردم

به خودم امیدواری میدادم

که بالاخره امتحانای خدا هم تموم میشه!

و مثل این  مورچه هه میشم که عمرشو داد به شما...!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

واسه آدمی که غصه داره اصلا خنده دار نیست
اینا امتحان نیست که برای امتحان یه کلاس درس قبلی میذارن اما...

این روزا سوختن رو حس میکنم!
حال جون دادن اون مورچه واسه پیدا کردن راهو میفهمم !
این روزا خیلی همه چیز فرق کرده! اصن همه چیزو یه جور دیگه میفهمم!
خسته ام از همه این امتحانای مزخرف..............
کاش یه ذره از وقتمو وشب زنده داریامو واسه امتحانای خداو واسه یاد خدا میذاشتم...
از خودم بدم میاد...........هیچ وقت به این شدت بد بودنو حقیر بودن خودمو حس نکرده بودم.......
کارم به کجا رسیده که ............................................... یا امام رضا....
پاسخ:
کارت به کجا رسیده..؟!!
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۱۴ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
کاش مث این مورچه هه هرچند وقت یه بار می ایستادم

و به راهی که قراره ادامه بدم فکر میکردم

به خودم امیدواری میدادم

که بالاخره امتحانای خدا هم تموم میشه!........کاش

سلام و خدا حافظتون باشه.
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۰۷ دخــتــر اســفــنــدی
خودتو ناراحت نکن حالا خواهر/مرگ حقه و هرکی یه جوری میمیره

به درسات فک کن به آینده ای روشن
پاسخ:
ممنون از دلداریت! چشم..
موفق باشید انشاا...
پاسخ:
ممنونم! شما هم..
وا خنده داره دیگه حالا اگه شب غیر امتحان بود جلوی روت یه ادم جون میداد به این دقت نگاش نمی کردی ...ایششششششششش
پاسخ:
چی بگم...
خدا بیامرزتش
من از مورچه ها بیزارم...
حین خوندن آپت داشتم فکر می کردم بعد امتحانا دوباره سوراخای اتاقم و که خونه ی مورچه هاس پر وایتکس کنم!
پاسخ:
به این فکر میکنم که چه کار عاقلانه ای انجام میدن!
امتحانه دیگه،مال همس
پاسخ:
بله.. مال همس..!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی