آرزوهای نزدیک..

مریضی من!

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۳ ب.ظ

خدایا من یه مرضی گرفتم

اونم اینه که همه چیز رو ربط میدم به تو..

.

.

خواهرزادم زهرا ۶ سالشه رفته

 سرخود، و یواشکی موهاشو کوتاه کرده!!

از ترس اینکه  مامانش نبینه موهاشو ریخته تو کشوش!

مامانش میگفت بگو چرا این کارو کردی؟

میدونست اشتباه کرده

هیچ دلیلی براش نمی آورد

فقط گریه میکرد و

میگفت ببخشید..

.

.

گرفتی قضیه رو؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

اخ اگه ببخشه...
منم همین حس رو دارم
و همه چی رو ربط میدم بخدا
اما خوبه
چون یاد خدا ارامش بخش دلهاست
اما امشب داشتم با خودم فکر میکردم نکنه افکار شیطانیم و اعمال گناهم رو دارم به اشتباه و محض توجیه کردن خودم بخدا ربط میدم
از غروبه که واسه همین حالم گرفته است
از شیطان بدم میاد
هیچ جا از دستش در امان نیستی
پاسخ:
من از دست نفس خودم در امان نیستم..
الهی! گرفتم اما قبول کن وقتی داشته این کار و میکرده فکر میکرده درسته و کلی ذوق داشته......بعد فهمیده چیکار کرده....!
پاسخ:
بعدا میگفت آخه فکر میکردم خوشگل میشم...
سلام.
چه باحال...

من گرفتم.اما خوب به اون بچه میگفتید بخشیدینش.
پاسخ:
میدونست بخشیده شده اما خودش میگفت من روم نمیشه با این موها بیرون برم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی