آرزوهای نزدیک..

مرور درسها..

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ب.ظ

گاهی باید چیزهایی را که شنیدم

بارها برای خودم تکرارش کنم

تا شاید بتوانم هضمش کنم

مثل درسهایم..!

داشتم صفحات وبلاگم را مرور میکردم

که این پست را دیدم

تاریخ نگارشش ۵ آبان ۹۰ بود..

.

.

.............

در دنیا اگر خودت را مهمان حساب کنی

و حق تعالی را میزبان،

همه غصه ها میرود..

چون هزار غصه به دل میزبان است

که دل میهمان از آن خبر ندارد..

.

.

حاج اسماعیل دولابی

...................................

الهی..

هرچه پیش آمد ، خوش آمد

که مهمان سفره توایم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

سلام.
سپاس از گذرتان
دل میهمان ازآن خبر ندارد.......آه!
دل میزبان را به چند می خری!
نه نه! میزبان دلت را می خرد ....به قیمت هم می خرد!
عجب جمله ی اثر گذاری بود (آقای دولابی)
اللهم صل علی محمد و آل محمد الکهف الحصین و غیاث المضطر المستکین و ملجأ الهاربین و عصمة المعتصمین

من ترک التزویج مخافة العیلة فقد اساء الظن بالله

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد الکهف الحصین و....
منم این کارو انجام میدم
اما گاهی هضم نمی تونم بکنم
پاسخ:
تکرارش بی فایده نیست..
۰۲ تیر ۹۱ ، ۱۳:۴۹ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
سلام

کاش تکرار ها سبب هضم بشه نه حفظ...
پاسخ:
ممنونم.
سلام.
چشم بصیرت میخواد....
چرا از این راه نه....
کاملا قانونی هست
پاسخ:
احساس کردم نظرتون نیاز به پاسخ داره به همین خاطر عمومیش کردم.
ثبت نام ازدواج..
زیر نظر وزارت ارشاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی