آرزوهای نزدیک..

متحیرم..

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ب.ظ
عجب فضای عجیبی است این نت...

بعضی از شخصیت های مجازیش را

۲ سالی است که میشناسم..

سرگذشتشان خیلی عجیب بود..

کسانی که تازه با این فضا آشنا شده بودند

و الان حسااابی کار کشته شده اند...

تغییر مواضعشان

حرفها

عقاید

و کارهایشان.....

دیوانه کننده است..

جالب اینجاست از تو هم میخواهند

همراهیشان کنی...

.

.

یکی از دوستان میگفت

انسان باید بعضی از آپشن های وجودش را

هیچ وقت فعال نکند

اگر فعال کند

افسارش از دستش در میرود

و دیگر قابل کنترل نیست..

حقا که به نکته ی دقیقی اشاره کرد...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۳)

واقعا بعضی اپشن ها همیشه باید غیر فعال باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ،
تا خودت باشی و خودش . . .
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۴۵ کورش ( هزاره های فراموش شده)
درود رها خان

دوست گلم دین ومذهب یک چیز فردی است

ب سرزمین وزادگاه ربطی ندارد.

دوست گلم ایران سرای ماست من تا خون در رگ دارم دوستش دارم

حال میخواهد حکومتش جمهوری باشد ویا پادشاهی.

بدرود

کورش فرزند ایران
پاسخ:
موفق باشید و سربلند.
نظرها رو تفکیک میکنید
پاسخ:
من..!!!؟؟
سلام چقد خوب گفته دوستت آپشن های وجود خیلی قابل تامله...

نامه ای در جیبم

و گلی در مشتم.

غصه ای دارم با نی لبکی.

سر کوهی گر نیست

ته چاهی بدهید

تا برای دل خود بنوازم

...عشق جایش تنگ است!

منتظر حضور سبزتان هستم
پاسخ:
بله میام حتما
سلام سلام سلام!
امروز شارژم چون هوا صاف و آبی و آفتابیه. آخه نبض من دست آسمونه... آسمون که آفتابی باشه لبخند مهمونمه اما اگه ابری و گرفته باشه...
این متنتم وجدان دردی بود...
اما سوالات:
مزار شهید برونسی بهشت رضاست، قطعه ی شهدا، جاشون معلوم و مشهوره. سمت چپشون شهید چراغچیه و کمی پایین تر شهید کاوه.
اما من: ایمیل دارم اما به سختی میتونم بازش کنم شاید دو ماه یک بار! یاهو بدجوری باهام چپه! اما آدرسش و میدم.
یه وبلاگم بچه های کلاسمون زدن که من هرازگاهی یه چیزایی توش مینویسم با همین اسم سرخوش، آخرین مطلبم مال شهادت حضرت زهرا (ع) بود، اگه قدم رنجه کنی و سری بزنی که خیلی شاد م میکنی
اگه هم خواستی وب بچه هامون و لینک کن مخاطب جذب کنیم شاد شن
آدرس وبم میدم، قرار88. منتظرتم دوست خوبم: رها خانوم
راستی بدون هیچ تعارفی و هیچ دیالوگ کلیشه ای فیلما: اسمت خیلی قشنگه...
تا دیدار بعد میسپارمت به خدای محمد...
پاسخ:
یا علی
سلام..خوشبحالت وقت داری ..یه کار مفید داخل فضای مجازی انجام میدی..ولی حواست به بیرون این فضا هم هست...واقعیت ها رو در رو کمک به مردمی که گیر کردن داخل دنیا
پاسخ:
میشه بیشتر توضیح بدید؟
سلام..
آپشن و ما ادرئک آپشن!!!!
پاسخ:
بله..
....
دعام کن
یه حس عجیب و یه بغض بزرگ دارم که داره از پا درم میاره..
پاسخ:
الهه............
۱۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۴۳ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
سلام، یکم با ربط:

کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ، آن هم به سه دلیل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم - که از همه تهوع آورتر بود- اینکه در آن سن و سال، زن داشت. !...
چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان می گذشتیم ،آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه خودم زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم .
.........................................دکتر شریعتی

بهتره در رابطه با این پستتون نظر ندم چون شاید شامل خود من هم باشد....

خداحافظتون باشه.
پاسخ:
اما ممنون از حضورتون..
سلام دوست خوبم
مطلب قابل تاملی بود
با پست جدید آپم تشریف بیار، راستی ما چند صلوات فرستادیم، شما هم هر وقت اومدی جبران کن، محض رضای خدا
پاسخ:
در باره ی صلوات هم چشم!!
hamashon bayad faal she va kontorol
پاسخ:
اگه زورمون برسه!
حقا که به نکته ی دقیقی اشاره کرد...
حقا...
اسفندی ها اونم دخترای اسفندی
مثل من همیشه زیر احساسشون له میشن...
پاسخ:
قبول دارم احساساتی بودن دخترای اسفندی رو اما خیلی وقتا این احساس به آدم کمک میکنه! اگه تو جهت مثبت ازش استفاده بشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی