آرزوهای نزدیک..

ماه خدا

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ق.ظ

 

تا نهر بهشتی رجب راهی نمانده..

نفسهای جمادی الثانی به شماره افتاده اند..

خدای بی نظیر رجب

با هزاران هزار بغل

لطف و رحمت و امید و مغفرت در راه است..

 

زندانی های شیطان و نفس را خبر کنید

خداوند قرار است عفو عمومی اعلام کند..

 

منادی حق  از آسمان ندا سرداده

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله...

 

رخت نو میخواهم ..

آب و جارو برای دلم..

ظرف..

ظرف...

گفته است ظرف بیاورید

پیاله ای که

یک جرعه عشق را تاب بیاورد....

باید دخیل ضریحی شوم

برای زندانی دل و روحم

گدایی ظرف کنم..

 

مرد و زن

کودک و جوان و پیر

همه را

همه را خبر کنید!

ایها الناس!

تا نهر بهشتی رجب راهی نمانده...

نفسهای جمادی الثانی به شماره افتاده اند..

منادی حق  از آسمان هفتم ندا سر داده

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله...

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله..

هرکه دارد هوس بهشت بسم الله..

.

.

.

...............................

* بخوانید و لذت ببرید.

مسلمانان مسلمانان ! مسلمانی ز سر گیرید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

به این امید که خدایی شویم
همین ماه خوبی ها بهترین فرصت است
کاش اینبار را لااقل قدر بدانیم!!!
پاسخ:
  انشاالله
سلام
وای خدای من چقد از شروع ماه رجب خوشحالم
خدایا توفیقشو به ما هم بده
واقعا متن زیبایی بود
موفق باشید
التماس دعای مخصوص
پاسخ:

سلام

موفق باشید.

برای ایام البیض لحظه شماری میکنم
کاش لایق باشم
این سه روز برای من شده سال نو ، دکمه ریست من بعد این شب ها میزنند...
پاسخ:

الحمدلله رب العالمین .. 

امیدوارم به نحو احسن ازش استفاده کنید.

...
این روزها هر روز بیشتر و بیشتر بوی خدا می آید...

خدای به حق علی عاقبت به خیرمان بگردان و لحظه ای...بهتر است بگویم کمتر از آنی مارا به خودمان وا مگذار....
پاسخ:
الهی آمین

خدای رجب رها....خدای رجب....

شنبه برای رجب مطلب میزارم...بیا بخون....

من از دو ماه پیش منتظرشم...بلاخره داره میرسه....

.

.

.

دفه آخرت باشه زودتر از من برا رجب مطلب میزاری فمیدی؟؟؟؟

 

پاسخ:

   وای که چقد مشتاق خوندن پست ماه رجبتم..

تو بودی که منو مشتاق اومدن ماه رجب کردی ..

ممنونتم رفیق..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی