آرزوهای نزدیک..

لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ ..

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

خدایا تو بی نظیری...

و من مبهوت این همه مهربانی تو..

الحمدلله رب العالمین...

الحمدلله رب العالمین......

الحمدلله رب العالمین.......

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۱۹ ستار(خرابات)

شکر نعمات الهی یعنی بکارگیری آن نعمت در راه خدا و برای رسیدن به خدا....

یاعلی

شکر
داده و نداده و گرفته و بعدا میده و بعدا میده پس میگیره و اصلا نمیخواد بده و....
واسه همه ش شکر
روشنفکر واقعی
کلیپی زیبا از شبکه نصر با صدای یوسفعلی میرشکاک
داده و نداده و گرفته و نگرفته و همه چیزش نعمته...
شکر:)
کاش قدر ذره ذره نعمت هایی که داشتیم رو میدونستیم اونوقت میفهمیدیم که چقدر خوشبختیم...چون خدا رو داریم....
دلم شکسته....
دعام کن...
پاسخ:

خدا خریدار دل شکسته ست رفیق نازنین من...

الحمدالله علی کل حال...

دلم گرم خداوندیست

که با دستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد...

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که می خواند مرا با آنکه می داند گنهکارم...

دلم گرم است می دانم

بدون لطف او تنهای تنهایم...

چه بخشنده خدای عاشقی دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی