آرزوهای نزدیک..

قمار عاشقانه..

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ

لو علم المدبرون عنی کیف اشتیاقی لهم

و انتظاری الی توبتهم لماتوا شوقا الی

و لقطعت اوصالهم..*

اگر روی گردانان از من میدانستند که من چگونه

به آنان مشتاقم

و در انتظار توبه و بازگشت آنانم

هر آیینه از شوق جان می سپردند

و بندهای بدنشان از هم گسیخته میشد..

.

.

.........................

* حدیث قدسی- رساله لقاء الله . میرزا جواد آقا ملکی تبریزی . ص ۱۴۱

.

.

هیچ چیزی درموردش نمیتونم بگم..

هیچی ..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۳۲ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
کاش خدا نشانه ای می فرستاد تا بعضا به کلام عاشقانش مشکوک نمی شدم...

---------------------------------------------------------

امروز با دیروز واسم فرقی نداشت اما محض محب بودن میگم ولادت امام حسن عسکری(ع)برشما مبارک

سلام و خداحافظتون باشه.
سکوت چیز خوبیه بیایید کمتر حرف بزنیم. و بیشتر ببینیم و فکر کنیم...
عجب!
الهی لااجد غیری سواک
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۵۱ من فاحشه نیستم
خیلی خیلی زیبا بود
در دوزخم بیفکن و نام گنه نبر اتش به گرمی عرق انفعال نیست
سلام
عزیز دلم خیلی خوبه که این چیزا رو یاداوری میکنی
پاسخ:
مخصوصا واسه خودم ..
قمار عاشقانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی