آرزوهای نزدیک..

قاب

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲ ب.ظ
دوس دارم این جمله رو قاب کنم و بزنم جلوی چشمم..:

 

حکیم کار لغو انجام نمیدهد..

.

.

.

هرکی قرار بود بگیره منظورو

میگیره..

.

.

یا احکم الحاکمین...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۶:۰۵ برای سرخوش
اتفاقا سکوت جایز نیست.
وقتی یکی حالش خوب نیست و میاد بهت میگه, یعنی ازت کمک میخواد.
یعنی من گیر کردم, تو یه راهی بهم نشون بده.
شاید دنیا از زاویه ی تو یک جور دیگست و یک راهی داره.
پاسخ:
نمیدونم چته آخه...؟
بلاخره اینترنتم وصل شد
اما خودم هنوز آویزونم!
من تموم قابا رو فقط یه چیز می بینم:
" حوصلم سر رفته"
نصیحتم نکن رها
حالم خیلی بده
خیلی
حوصله تایپ ندارم
خواب ازم فراریه
دلم میخاد سرمو بزارم راحت خابم ببره وقتی بیدار شدم همه چی خوب شده باشه
اصلا بدرک
به جهنم
دیگه حتی ظاهر سرخوشیمو هم نمی تونم نگه دارم
دوستام هی می گن چته
این و به تو میگم چون همو نمی ینیم
اما نصیحت نکن
شعار نده
من خسته ام
کلافه ام
اصلا ولش کن
بدرک
پاسخ:
سکوت میکنم.
امیرالمومنین بودن بعد از من برای احدی جز او (حضرت علی.ع.) جایز نیست
پیامبر اکرم.ص.

عیدت مبارک بانو
هر کی هم نگرفت بره بفهمه تا بگیره
عیدت مبارک بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی