آرزوهای نزدیک..

غربت..

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۵۷ ب.ظ
از کلاس بر میگشتم

 یادم رفته بود

که پولم تموم شده!

رفتم سوار تاکسی شدم

به محض نشستن

یادم اومد پول همرام نیست

حدود چند متر مسیر رو طی کرده بود

گفتم ببخشید آقا میشه من پیاده شم؟

سرم داد کشید !

گفت یعنی چی خانم؟

گفتم حواسم نبود پول همرام نیست

ببخشید..

گفت من به خاطر شما مسافر سوار نکردم

باید کرایتونو حساب کنید!

همین که شروع کرد به داد کشیدن

یهو دلم ریخت..

یکی از مسافرا گفت برو من حساب میکنم

ازش تشکر کردم و پیاده شدم

اتفاق خاصی نیوفتاده بود

اما من وقتی سرم داد کشید

غصه م گرفت

وقتی پیاده شدم

بغض گلومو گرفت

تا خونه پیاده اومدم..

و به دسته های عزاداری نگاه میکردم..

یاد زمانی افتادم

که تو کربلا  سر بچه ها

  داد میزدن..

 راهشونو از ترس گم کرده بودن

کسی نبود بهش پناه ببرن..

.

.

دیگه نمیتونم بنویسم..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۰
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

وقتی اون روز شیپور میزدن واسه خیمه سوزان،یهو یه جور دیگه شدم..
شنیدم یه خانمی که تازه ازدواج کرده بود با دیدن اون صحنه قلبش گرفت و تو بیمارستان رحیمیان جون داد..
خوشا بحال خوشش..
ایکاش عزای ما با عزای آقا یکی بشه..
منهای همه که زندگی کنی تازه می شوی
به اضافه ی خدا
هواست هست ففط سرت داد زدن بمیرم برا رقیه کتک میخورد و صبوری میکرد.
۱۸ آذر ۹۰ ، ۰۰:۴۰ ×××سرباز لشگر عشق×××
سلام...

یک دلنوشت!

اگر دل مردم دریایی بود.

اگر در کنار پنجره احساسشان طاغچه ای بود که باران بر دارد...به درون خانه دلشان.

اگر قلبشان من نبود...........ما میشد...... قطره عشقی..... هم برای

هم احساس شدن کافی بود...

...
۱۷ آذر ۹۰ ، ۱۸:۴۸ پسر توهمی
س
امیدوارم خوب باشی
به دل نگیر
هرکسی عصبانیه ناراحتی فکری داره
نه بخاطر تو بلکه بخاطر مشکل خودش بوده
پس هرکسی عصبانی شد از چشم مشکلش نگاه کن وبهش لبخند بزن
پاسخ:
من به دل نگرفتم.
سلام..
دختراسفندی کارت عالیه

خدا ازت قبول کنه..
پاسخ:
ان شاالله
خیلی قشنگ بود..
همین ..

دعامون کنید
پاسخ:
یاعلی
هوا سرد است و من دل نگران

آهسته قدم برمی دارم نجواکنان

تاسوعاست زمان. تاسوعاست زمان

سرم پر از هیاهوی جماعت نوحه خوان
...
۱۵ آذر ۹۰ ، ۰۱:۲۸ غزل بارانی
قلم احساست همیشه نویسا
و جوهر ذوقت همواره روان
دوست من
مرسی
پاسخ:
موفق باشید
سلام دختر اسفندی...
چقدر این پستت دلمو سوزوند...دلم گرفت برای اتفاقات توی کربلا...شاید هیچ روضه ای منو اینطور متاثر نمی کرد...

توی این شبهای عزیز....التماس دعا
پاسخ:
یا علی
عجب واقعا چه آدمایی پیدا میشن. اگر هرکدوم از ماها به اون روز بزرگ و فاجعه عظیم فکر کنیم بیشتر مواظب رفتارها و گفتارهامون هستیم.
با رویدادهای روز ششم تا نهم محرم به روزم
پاسخ:
بله..
بادها، نوحه خوان
بیدها، دسته زنجیر زن
لاله‌ها، سینه‌زنانِ حرمِ باغچه
بادها، در جنون
بیدها، لاله‌گون
لاله‌ها، غرق خون،
برگ‌ها، گریه‌کنان ریختند
آسمان، کرده به تن پیرهن تعزیه،

طبل عزا را بنواز ای فلک
خیمه خورشید سوخت
سلام وبلاگتون زیباست
دعا کنید شاید تو کربلا بارون اومد ..........
التماس دعا
ye mogheE vaghti bache boodam fekr mikardam age too karbala boodam hatman too sepahe emam hoseinam, ama alan harchi bozorgtar misham, harchi mardom ro bishtar mibinam mifahmam honar konam too sepahe yazid nabasham...
۱۰ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۶ ×××سرباز لشگر عشق×××
سلام...

عجب تشبیه جالب و پر مغزی!

وای بر امت کبک سیرت و امت بوزینه صفت و امت......؟

یا حسین....

یا غریب....
۱۰ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۵ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
با این حرف مگر هنوز نیازی به روضه مانده...؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی