آرزوهای نزدیک..

عین - صاد

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۱۲ ب.ظ
 

همیشه میخواهیم حرف های نو بشنویم

در حالی که کارها و اعمال ما همان رفتار کهنه است..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۶)

استاد صفائی فوق العاده است...
و به نظرم به اندازه بزرگیش مظلوم هم هست...
متاسفانه بین بعضی از جوامع مذهبی ما یک دید منفی نسبت به ایشون هست ، شاید به خاطر روحیه ساختار شکنانه ایه که داشتن... شاید هم بخاطر اون انگ های سیاسی که اواخر عمرشون خوردن...
ولی به نظر حالا حالاها مونده که ایشون رو بشناسیم...
توصیه ی من به دوستان اینه که با «رشد» و «صراط» ایشون شروع کنن...
عزیزانی هم که کتابهای PDF ایشون رو می خوان می تونن از لینک زیر همه ی مجموعه آثارشون رو یکجا دانلود کنن...
http://einsad.ir/Main.php?pid=books_other_form&id=81&start=1&tedad=10
دعا فراموش نشه...!
سلام وبتون حرف نداره
این نوای ملکوتییییییییییییییییییییییییییی
نمیدونم چی بگم فقط میخوام گوش بدم واشکامو بی وقفه رها کنم
التماس دعا
پاسخ:
دل خوبم آرزوست..
راستی پست امام زمانت کو؟؟؟!!!
پاسخ:
مثل خیلی از پست های دیگه به ثبت موقت پیوست..
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۴ لحظه های من و تو
دوست دارم ، این وبلاگ رو دوست دارم. با خوندن سطر سطرش آرامش میگیرم . نمیدونم چرا ؟! حال خوشی بهم میده . ازت ممنونم
خوندم . چندساعت نشستم و فقط خوندم
آرزو های بزرگ داریم و بدون انها وحشت میکنیم ولی بهای ان را نمیپردازیم
الهم العن التنبلی
پاسخ:
بیش باد!
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۲۲ نیما عتیقی
خیلی سخن جالبی بود ... !؟ مال کدوم کتابه ؛ چون من توی چند تایی که خوندم ندیدمش ... /.
پاسخ:
این جمله رو تو حسینه ای که تو قم و به اسم خودشونه دیدم.
سلام
خداوند رحمتشون کنه ...
فوق العاده بودن استاد

مطالعه همه آثارشون بدون استاد سخته ولی به دوستان توصیه میکنم اگر یه نگاه به "رشد" بزنید خیلی خوبه
تا این من با من
من همینم که هستم
ه م ی ن
سلام
بهتر نیست همراه همچین نوشته ای راه حلی هم بنویسیم؟
پاسخ:
کمی تفکر کنید.
آخ گفتی
اهااااااااااااااااااااااا
آن طور زندگی کن که((مرگ))مزاحم تونباشد!!
وآنگونه بمیرکه زندگی ساز باشی!!
شاید بتوانی درکنار فاطمه(س)باشی!!

توصیه میکنم کتاب نامه های بلوغ ایشان راحتما مطالعه کنید
خداوند رحمتشان کند..
سلام
قبول داری جوابات کامل نیست؟
مطالعه؟ مطالعه چی کجا چجوری توضیح لطفا اما توضیح مختصر.
ممنون
پاسخ:
فکر نمیکردم امر به این واضحی نیاز به توضیح داشته باشه!
سلام
خدا رحمتش کنه
دوست دارم بیشتر راجب این شخصیت بدونم
پاسخ:
مطالعه
سلام. خوشبحاله این دوستمون که اسمش رو ......... میزاره ///

هرچی میخواد میگی دیگه خوب ....

حرفای نو سبب کارای جدید میشه...البته احتمالا.
پاسخ:
سلام
سلام
احسنت
واقعا چرا اینجوری هستیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی