آرزوهای نزدیک..

عید

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۴۵ ق.ظ
چه روزهایی که بالقوه قابلیت عید بودن داشتند

و من آنها را در نطفه خفه کردم..

و لباس های چرکین و اتو نکشیده و بد بو را سفت چسبیدم..

 

پی نوشت:

روزی که در آن گناه نباشد عید است.

و من چقدر هوای نو شدن لباس هایم را کرده ام..

خدای مهربان من..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

سلام حالت خوبه؟مثل همیشه خوب وعالی می نویسی و قابل استفاده...التماس دعا
پاسخ:
حاجت روا استاد عزیزم
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۳ دردانه خلقت
سلام

زیبا و عالی

عیدتون مبارک
التماس دعا
پاسخ:
عید شما هم مبارک
هوس کرده ام...
پاسخ:
بسیار..
سلام..
روزی که در آن گناه نباشد عید است
به گمانم من تا حالا عید نداشتم..
خدایا چقدر خواستی این لباس بد بو را ازمن بگیری
ولی من به همان خوکرده بودم..
خدای مهربانم این اختیار رااز من بگیر که هر چه میکشم از اوست...
تو ماهتاب منی، باز عزم جنگ مکن

ملول و خسته منم؛ قصد این پلنگ مکن

خدای را صنما این بتان زیبا را

به جرم اینکه شبیه تواند سنگ مکن

دلا دلا، شب معراج هر کسی جایی است

هراس از ظلمات دل نهنگ مکن

اگر به خانه ی من آمدی چراغ بیار

اگر به خانه ی من آمدی درنگ مکن

بیا بمان و بیا و بخوان؛ بیا و برقص

وگرنه جای مرا این میانه تنگ مکن
مبارک...!!!!
پاسخ:
بر شما هم
قلم زیبایی دارید.
لینک شدید در خانه ی ما.
پاسخ:
تشکر
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۵۷ بنـتـ الـهـدی
واقعنـا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی