آرزوهای نزدیک..

شب پنجم..

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ب.ظ

یه بنده ی خدایی که

الان حق استادی به گردن ما پیدا کردن

قبل ماه رمضونیه

میگفتن همون شبای اول ماه مبارک

استغفار کنید ها!

نذارید واسه شبای آخرا...

نذارید واسه شبای قدر..

همون اول باید استغفار کنید

و کارو باراتونو جور کنید

شب قدر باید یه چیزی حالیتون بشه..

آخ..

آخ....

شبای ماه رمضون داره میگذره..

کی باورش میشه امشب شب پنجمه..؟

.

.

.

خدایا ..

نکنه این کاره که بهم سپردن

و باعث شده که سرم انقد شلوغ بشه

که حتی تا الان ۲ خط قرآن هم نتونم بخونم

کار تو باشه..

نکنه دیگه صدامو دوس نداری..

نکنه میخوای انقد خسته بشم که حال اومدن

سراغ عبادت تو رو نداشته باشم..

نکنه ...

نه..

نه....

نه.......

ما ذلک الظن بک..

هرچی خوبیه از طرف توء..

این کم توفیقی ها از طرف خودمه..

به خاطر کارای خودمه..

مطمئنم..

خدایا بیا و رحم کن..

این تن و استخون من هیزم خوبی واسه

آتیش عظیم و سوزانت نیست..

رحم کن..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

احساس میکنم امسال هم مهمون خوبی نیستم و هیچ هم در توانم نیست
پاسخ:
چرا؟
یکی از دوستام وقتی از کارام کفری میشه همین جوری میگه خدایا سرخوش! نکنه تو هم...
پاسخ:
دعات کردم
بدجنس خانوم لو ندادی چی می خونی
باور کن رفع کنجکاوی سرخوشی چون منم ثواب داره نه که1سال بزرگتری فکر کردم ارشدی!
درسته بنده ی خوب بودن فقط به اینا نیست،اما حسرت نمیخورم که چرا به عنوان بنده ی خوب این کارا رو نمی کنم،بلکه حسرت می خورم که چرا وقتی فرصت داده شده برا توشه برداشتن وقت ندارم،یه ایه قران=یه ختم قران!خب این برامن بدبخت روسیاه یه فرصته که داره لامصب عین برق میگذره...تابستون درس خوندنم همین طور... و من دلگرم معجزه نباشم چه کنم؟!...
توروخدا اجباری هم شده هرروز و هرشب رمضونیت دعام کن که اول اراده ی درس خوندن پیدا کنم بعد ذهن فراخ و انشاله بهمن درحد قبولی روزانه عالی قبول شم...تو رو خدا دعا کن برام خیلی مهمه...
خداهمانی است که ما میخواهیم

کاش ما همانی بودیم که خدا میخواست

پاسخ:
کاش..
دوست من خدا بزرگ و بخشنده اس... اینو دختری داره بهت میگه که بقیه در موردش قضاوت های بدی می کنن و فکر می کنن که زندگی کثیفی دارم و خدا منو دوس نداره....

مگه میشه خدا از صدای بندش بدش میاد؟

کی گفته اینارو بهت؟ که حتما" باید روزای اول استغفار کنی؟

بهت درست نگفتن... باورهای غلطشون رو به خورد همه میدن...

استغفار بایدی نیست! هر وقت دلت خواست اینکارو کن! نه که الام ماه فلان و باید فلان کارو کنم...
بایدی در کار نیست اگه به دلت اومد و کاری کردی اون ارزشمنده....

این کاری که تورو درگیر کرده چرا به فال نیک نمیگیری؟

شاید اون کار واست سودمنده و یه هدیه است از طرف خدا برای بنده عزیزش توی ماهی که اومدی به مهمونیش.....

خدا خیلی ظریف تر و عاشق تر از تصور ماست......
پاسخ:
یا علی
رها راست میگی این چند مدتی انقدر سرم شلوغه و خسته میشم که حتی حال ندارم بعد نماز تسبیحات بگم خدایا رحم کن برام دعا کن خدا لذت عبادتشو ازم نگیره
پاسخ:
خدا نمیگیره.. خدا مشتاقه بنده هاشه.. ما نمیخوایم..ما!!!

واقعا هم
منم صبح بعد اذان که گفت دعای روز پنجم بغضم گرفت
پاسخ:
خوف و رجا یعنی همین دیگه..
راست میگی چه زود داره می گذره چشم رو هم بذاریم شب عید فطر هم می رسه باز نتونستیم استفاده کنیم (البته خودمو میگم)
پاسخ:
خوف و رجا..
سلام. خیلی ممنون که برای سولام وقت گذاشتی. خداخیرت بده.
منم کاری بهم سپرده شده که نه تنها وقت درس خوندن واسه ارشدم و گرفته که دیگه به قران و دعا نمیرسه...
ناسپاس شدم مثل همیشه...
از روی کنجکاوی میشه بدونم چی می خونی؟ارشدی؟
نگی چه پررویه ها، بخدا فقط کنجکاویه
پاسخ:
میدونم که هنوز به ارشد نرسیدم..
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۲ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
خوشبحالتون که همیشه خودتونو بدهکار خدا میدونید
سلام و خدا حافظتون باشه.
پاسخ:
مگه بدهکار نیستیم...؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی